![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
Am facut rost de sigla cu 735 de pus la spate si nu stiu cu ce ar fi mai indicat sa o lipesc.
Superglue nu stiu daca e cea mai buna solutie; ma gandesc sa nu atace vopseaua cumva, si pe langa asta, daca ma voi satura de ea (sigla), cand o voi da jos, sigur vor exista probleme si se va vedea urat. Prenadez-ul pute si nu e bun in cazul asta ![]() Inca un lucru: trebuie sa si reziste la situatii gen jetul de apa de la spalatorie. Sfaturi ?! ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 613 Joined: 8-August 07 Member No.: 1,066 Car: E39 Engine: e12 ![]() |
[quote name='CRM112' date='Jan 27 2008, 10:49 AM' post='63561']
Am facut rost de sigla cu 735 de pus la spate si nu stiu cu ce ar fi mai indicat sa o lipesc. Eu am lipit numarul de inmatriculare spate direct pe caroserie. Nu stiu daca va mai fi dat jos vreodata (in caz de vopsitorie, o sa incerc sa il dau jos sau il acopar). Am lipit cu Kit Montage de la Bison (tub ca de silicon, la care ii trebuie pistol de ala) De cazut, nu o sa cada niciodata. Nici nu stiu daca o sa il pot da jos fara multa chinuiala. -------------------- I can take you there faster....
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 6th July 2025 - 03:24 PM |