![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
||
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 489 Joined: 30-June 07 From: Cluj-Napoca Member No.: 1,005 Car: E30 320i sedan '86 Engine: M20 2.0 130CP ![]() |
Am gasit un ursulet foarte foarte ieftin abandonat omul nu a mai umblat cu el de un an, ITp si asigurare expirate...am pus baterie si a pornit la sfert de cheie, mers in proba, nu bate, nu huruie nimic, motorul merge bine, suspensiile sunt acceptabile....Problema e urmatoarea...are mici pete de rugina la aripi si la usi, astea se trec cu vederea...Coapta rau capota de la portbagaj...dar cel mai grav in fata, suportul de la baterie si tot ce e in jos e copt si mancat, inclusiv contraaripa, lonjeroanele sunt ok,e atata de copt ca intra mana pe acolo,mai exact in zona de imbinare cu habitaclul...A curs cica acid din baterie care a mancat tot pana jos...In rest pragurile si podul pedalier sunt ok, nu sunt urme de rugina...Masina e un 318i din '84...Intrebarea este: E grava problema de la contraaripa? Se poate umbla cu masina cateva luni pana la o rep. capitala, sau clopotul se tine in zona aia, si la o groapa ma trezesc cami zboara suspensia de pe masina? Practic in ce se tine clopotul cu toata articulatia de directie si suspensie? In contraaripa aceea? Sau e separat?
Am atasat si o poza. Problema e in partea stanga, unde e bateria...in partea dreapta am desenat pt a arata cum se vede din interiorul aripii -------------------- Simfonia celor 6 cilindrii
|
|
|
||
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 489 Joined: 30-June 07 From: Cluj-Napoca Member No.: 1,005 Car: E30 320i sedan '86 Engine: M20 2.0 130CP ![]() |
Pana la urma a ajuns la remat...
-------------------- Simfonia celor 6 cilindrii
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 16th June 2025 - 07:41 PM |