![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 149 Joined: 26-August 07 From: din zalau, viitura in arad Member No.: 1,103 Car: bmw e30 turing Engine: 1,8 ![]() |
salutare la toti! si sarbatori fericite si an nou mai bun!
in 21 dec am avut un accident cu ursuletul meu....e cam sifonat ![]() ![]() p.s. e modelul cu stopurile mai late(1989) This post has been edited by sergiu67: Dec 27 2007, 09:53 PM -------------------- Destinul pune două degete pe ochii omului, două pe urechile lui şi pe al cincilea pe buzele lui spunāndu-i: “Taci!”.
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Eu am probat una la 1.7mil la mine pe masina mai demult si era prea lunga si prea ascutita in capatul dinspre capota.
![]() Vezi si alea de la Klockerholm (cred ca asa se scrie) si alea italienesti sunt la fel de "bune" ca alea turcesti. -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
Eu am probat una la 1.7mil la mine pe masina mai demult si era prea lunga si prea ascutita in capatul dinspre capota. ![]() Vezi si alea de la Klockerholm (cred ca asa se scrie) si alea italienesti sunt la fel de "bune" ca alea turcesti. din pacate pt noi , mare adevar ai zis...de fapt sint toate turcesti...nu se mai deranjeaza nimeni sa le fabrice in europa...turcika...si are dreptate si barto , tabla mult mai subtire , chiar si la armaturile de bara... |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 13th August 2025 - 12:42 AM |