![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
Am dat peste o alta problema la e12..mecanicu asta vara mia pus de la e28 motoru,cutia,puntea spate cu tot cu dif si toata toba.nici el nu mia zis si eu,desi am vazut toba lasata am zis ca nu e priso bine el.azi cand ma uit sub ea..surpriza,are alt traseu ca cea originala de e12,numai ultima e la fel.am vazut ca cea de e28 are 3 tobe,deci finala care e ca la e12,cea de jumate si mai e una in plus sau ce o fi aia,e mai mica.cred ca aia incurca tot,nu mi se aseaza bina pe caroserie.in cazul asta cred ca o sa pun toba originala de e12 520 m20,o am dar nu dau de ea momentan.sa imi zica si mie cineva ce rol are aia "a3a toba"de care am zis ca la e12 nu e,arata cam ca toba de jumate dar mai micutza..si daca cauzeaza ceva daca o sa pun toba de e12 520 parca era 79 masina
-------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
mam mai uitat azi pe sub masina..cred ca de vina nu e "pregatirea de catalizator" sau aia ca a3a toba,de vina pare sa fie partea de la galeria de evacuare pana la prima toba..la e28 motoru sta mai inalt ca la e12,si acu la mine odata cu motoru sa lasat si teava de la toba de la e28 si 1-imi atinge de piulita barei de conexiune la viraj max drapta si 2-nu pot ridica toba e lasata.am gasit si toata toba de la e12 520,sper sa schimb doar evacuarea pana la jumate
-------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th August 2025 - 01:26 AM |