![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 23 Joined: 16-February 07 From: bucuresti Member No.: 654 Car: e30 Engine: m20,325 170cp ![]() |
ma poate ajuta cineva cu un reglaj motor,merge cam prost,se accelereaza singur se decelereaza,sta la 1ooo rpm,dupa care ajunge la 1500 rpm,scade iar, si dupa cateva ori se opreste.nu iam facut altceva decat iam schimbat bujiile.daca stie cineva o posibila intalnire.va multumesc
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 821 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 18 Car: E21 Engine: M20 2.3 143CP ![]() |
da, asa e, merg 6 turbine de logan dci
![]() in primul rand trebuia sa iti cumperi un arbore cotit si un set de cuzineti, mai mult de 100e nu costa chestia asta, 150 sa zicem. ai pus un motor de 2.3 facut de cine stie ce mecanic si cu o injectie mult mai proasta decat cea pe care ai avuto, sa zicem ca mergea bine, ti-ai batut joc de el si l-ai fiert, probabil ca avea o garnitura foarte proasta de "s-a ars" din prima, sau nu a fost stransa calumea, sau avea prezoane folosite de 5+ ori. ai pus o chiulasa de 2.7 care are porturile de admisie mai mici decat vechea chiulasa, aceeasi camera de ardere (acelasi raport de compresie) dar o axa cu came foarte slaba. la intalnirile bmwzone se regleaza debitmetre in masa, ar trebui sa ajungi mai des ![]() o seara placuta ![]() -------------------- BMW E21 323i 2.3l K-Jetronic, 17" Alpina
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 11:49 AM |