![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 871 Joined: 23-October 05 From: bucuresti Member No.: 49 Car: E30 Engine: S54 3.2 343 cp ![]() |
cu e e bine sa dau pe tabla inainte de vopsire ca sa nu mai am probleme cu rugina in viitor? o sa curat cu flexul toata caroseria deci ii distrug stratul de la suprafata unde e tabla oxidata. din ce stiu eu cel mai bine ar fi asa: curatat bine de tot cu flexul cu peria de sarma, diluant, stabilizator de rugina, grund. iar podeaua s-o dau in loc de grund cu gudron.. alte idei? mai are vreun rost sa dau cu stabilizator de rugina sau e suficient stratul de grund?
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 871 Joined: 23-October 05 From: bucuresti Member No.: 49 Car: E30 Engine: S54 3.2 343 cp ![]() |
316i treaba cu zincul e ca se zgarie foarte usor, daca dau pe dedesubt cu zinc si imi sare o pietricica ajunge la tabla. intradevar ideea cu smoala nu e buna pt ca se contracta la frig si poate crapa. cred ca cel mai sanatos e un strat sanatos de grund de cea mai buna calitate.
STABILIZATOR DE RUGINA SR9 Descriere produs: Solutie in dispersie apoasa, foarte acida, care inhiba actiunea ruginei si o transforma intr-un polimer aderent pe suprafata metalului; protejeaza metalul si permite aplicarea ulterioara a unui strat de vopsea cred ca am gasit solutia ![]() This post has been edited by Rotti: Dec 14 2007, 12:09 AM |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
316i treaba cu zincul e ca se zgarie foarte usor, daca dau pe dedesubt cu zinc si imi sare o pietricica ajunge la tabla. intradevar ideea cu smoala nu e buna pt ca se contracta la frig si poate crapa. cred ca cel mai sanatos e un strat sanatos de grund de cea mai buna calitate. STABILIZATOR DE RUGINA SR9 Descriere produs: Solutie in dispersie apoasa, foarte acida, care inhiba actiunea ruginei si o transforma intr-un polimer aderent pe suprafata metalului; protejeaza metalul si permite aplicarea ulterioara a unui strat de vopsea cred ca am gasit solutia ![]() face " respiratii / basici in vopsea" e buna sa dai cu ea dar dupa aia sa indepartezi stratul ce se formeaza cu smirghel , perie de sirma , lina abraziva , depinde ce posibilitati tehnice ai . e o operatie asemanatoare cu fosfatarea caroseriei in fabrica . cere ceva caldura 18-20' spre 22 e perfect si mediu cit mai uscat . citeste atent fisa tehnica a produsului . ce marca e ? pe dedesubt cureti bine mecanic si neaparat insonorizant cu pistolul , ti-ar mai trb un aspirator sa lucreze si revers si niste cauciuc polizat sa dai cite un strat de inso apoi sufli pe ud cu praf de cauciuc sa se acopere cit mai mult lasi sa se usuce bine(asta depinde de caldura si umiditate) apoi iar inso . 3 straturi subtiri de inso si 2 de cauciuc e "fabrica"...din pacate munca multa... This post has been edited by brown.shark: Dec 14 2007, 08:59 AM |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 16th July 2025 - 04:48 PM |