![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 871 Joined: 23-October 05 From: bucuresti Member No.: 49 Car: E30 Engine: S54 3.2 343 cp ![]() |
cu e e bine sa dau pe tabla inainte de vopsire ca sa nu mai am probleme cu rugina in viitor? o sa curat cu flexul toata caroseria deci ii distrug stratul de la suprafata unde e tabla oxidata. din ce stiu eu cel mai bine ar fi asa: curatat bine de tot cu flexul cu peria de sarma, diluant, stabilizator de rugina, grund. iar podeaua s-o dau in loc de grund cu gudron.. alte idei? mai are vreun rost sa dau cu stabilizator de rugina sau e suficient stratul de grund?
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 871 Joined: 23-October 05 From: bucuresti Member No.: 49 Car: E30 Engine: S54 3.2 343 cp ![]() |
316i treaba cu zincul e ca se zgarie foarte usor, daca dau pe dedesubt cu zinc si imi sare o pietricica ajunge la tabla. intradevar ideea cu smoala nu e buna pt ca se contracta la frig si poate crapa. cred ca cel mai sanatos e un strat sanatos de grund de cea mai buna calitate.
STABILIZATOR DE RUGINA SR9 Descriere produs: Solutie in dispersie apoasa, foarte acida, care inhiba actiunea ruginei si o transforma intr-un polimer aderent pe suprafata metalului; protejeaza metalul si permite aplicarea ulterioara a unui strat de vopsea cred ca am gasit solutia ![]() This post has been edited by Rotti: Dec 14 2007, 12:09 AM |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 15th July 2025 - 05:08 PM |