![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 871 Joined: 23-October 05 From: bucuresti Member No.: 49 Car: E30 Engine: S54 3.2 343 cp ![]() |
cu e e bine sa dau pe tabla inainte de vopsire ca sa nu mai am probleme cu rugina in viitor? o sa curat cu flexul toata caroseria deci ii distrug stratul de la suprafata unde e tabla oxidata. din ce stiu eu cel mai bine ar fi asa: curatat bine de tot cu flexul cu peria de sarma, diluant, stabilizator de rugina, grund. iar podeaua s-o dau in loc de grund cu gudron.. alte idei? mai are vreun rost sa dau cu stabilizator de rugina sau e suficient stratul de grund?
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Decat sa dai "n" straturi de tot felul de grunduri si ce ai mai zis tu curatza bine suprafetele prin metode mecanice (perie de sarma, gen) dupa care ia spray-uri cu zinc si da doua straturi sanatos. Dupa ce ai dat cu zinc poti sa lasi masina si-n ploaie ca nu mai rugineste niciodata suprafata pe care a fost aplicat. si deasemenea impedica si raspindirea ruginei daca suprafata nu este curatzata perfect.
-------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 14th July 2025 - 08:21 PM |