![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() pull the rag of the three five ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 842 Joined: 25-June 07 From: Bucuresti Member No.: 996 Car: E23 Engine: M30 3.5 ![]() |
am si eu o problema...am schimbat vascocupla...am schimbat termostatu...si tot nu imi baga caldura in masina....pe bord linia de la temperatura se ridica pana la o treime si degeaba nu imi baga de nici un fel...sau poate rar de tot baga un aer calai...dar foarte rar...care ar putea fii problema?
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Ai scos-o cu totul? Riscant. Poate nu-mi amintesc bine... stiu ca in jurul piesei 12 se prinde partea de jos, cea cu supapa(pistonasul) propriu-zisa. Supapa e formata pistonas de cauciuc, prins de corpul acela cu plasa mecanica, apoi vine membrana de cauciuc, membrana care la circumferinta exterioara are si rol de garnitura, atunci cand imbini electrovalva la loc. Eu am taiat membrana ca sa pot scoate pistonasul, restul le-am lasat pe loc.
A, mi-am amintit, acolo mai sunt doua sigurante mici pe un ax, una in spatele pistonasului, alta in fata, cu rolul de a-l forta in pozitia deschis sau inchis. Cred ca de fapt lipsa sigurantei pentru deschis cauza problema... -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th June 2025 - 01:13 AM |