![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() pull the rag of the three five ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 842 Joined: 25-June 07 From: Bucuresti Member No.: 996 Car: E23 Engine: M30 3.5 ![]() |
am si eu o problema...am schimbat vascocupla...am schimbat termostatu...si tot nu imi baga caldura in masina....pe bord linia de la temperatura se ridica pana la o treime si degeaba nu imi baga de nici un fel...sau poate rar de tot baga un aer calai...dar foarte rar...care ar putea fii problema?
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
La E28 pe gurile din mijloc (sau fata, cum vrei sa le zici) sufla numai rece.
Daca scade din putere e clar ceva infundat - ori aeroterma, ori electrovalva nu sta tocmai deschisa. Inclin spre electrovalva, pentru ca am auzit multe cazuri de genul asta. Si eu am avut aceeasi problema la ambele E28 pe care le-am avut. Mai fa un test: la drum lung, iti mai baga vre-un pic de caldura, sau da caldura numai cand o lasi la 1000-1500 rpm (asta se intampla in localitati de obicei). Daca face asa, atunci e electrovalva, 150% ![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 4th August 2025 - 01:41 PM |