![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
deci...........
![]() ![]() zic ok....sa ne uitam la tot ce trebe..si incep fisele ok,bujii ok(schimbate de 14 miikm era si cazu sa fie ok:P) chem pe un amic sami dea curent...nimic o imping sa o pornesc cu a2a ....nimic ceva similar mi-a facut cu 3 saptamani in urma tot asa 30 d min nu vroia neam,sau daca pornea mergea cu balbaieli si nu statea relanti neam ...dupa ce a pornit normal nici o trweaba a mers perfect ........ TIN SA MENTIONEZ CA MASINA MERGEA IN TOATE MINTILE EI PANA LA BENZINARIE,deci nici un fel de semn. acuma-am tot auzit pareri si pareri,eu tind sa cred ca e o problema la un fir de masa,deoarece am borne incinse,cass ul se opreste de nebun uneori ..d-astea sper din tot sufletul sa nu ma ating de debitmetru sau calculator ![]() ![]() ![]() -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
pune-i vasilina de contacte electrice la mufa sa stea "grase"lamelele de contact si sa nu mai faca oxid . gasesti la mag gen "dioda" sau la vreun electronist . pt pamint cea mai buna solutie e sa usuci bine prin gaura de vizitare din caroserie cu un feon / pistol termic (ATENTIE :FACI ASTA AFARA CU TOATE FURTUNELE LA LOCUL LOR SI COLIERELE STRINSE , CU CAPACUL /FLANSA POMPEI PERFECT MONTAT / STRINS) apoi spargi bine pojghita aia de praf fin / pamint cu o pensula cu parul tare si o aspiri cu un aspirator bun , de putere . APOI ITI FACI O GARITURA ROTUNDA DIN BURETE CARE SA AIBA GAURA INTERIOARA CIT GAURA DE VIZITARE DIN CAROSERIE SI 3 CM PE RAZA MATERIAL . INALTIME PARCA TRB 4-5 CM , SA SE COMPRIME PUTIN . deconectezi furtune si fire , protejezi gaurile ramase deschise cu banda de mascare . inmoi bine / scufunzi inelul de burete in ulei cit mai gros de transmisie si-l storci moderat. il asezi circular intre podeaua masinii si corpul rezervorului , reconectezi tot . trb doar sa-ti aduci aminte ca la vreo 4 luni sa verifici daca mai e imbibat cu ulei , poti sa-l mai dai cu ulei cu o siringa trb 3-4 cm2 de ulei la o interventie . LIFETIME SATISFACTION GUARANTEED !!! enjoy getting dirty...
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 26th July 2025 - 03:34 AM |