![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
deci...........
![]() ![]() zic ok....sa ne uitam la tot ce trebe..si incep fisele ok,bujii ok(schimbate de 14 miikm era si cazu sa fie ok:P) chem pe un amic sami dea curent...nimic o imping sa o pornesc cu a2a ....nimic ceva similar mi-a facut cu 3 saptamani in urma tot asa 30 d min nu vroia neam,sau daca pornea mergea cu balbaieli si nu statea relanti neam ...dupa ce a pornit normal nici o trweaba a mers perfect ........ TIN SA MENTIONEZ CA MASINA MERGEA IN TOATE MINTILE EI PANA LA BENZINARIE,deci nici un fel de semn. acuma-am tot auzit pareri si pareri,eu tind sa cred ca e o problema la un fir de masa,deoarece am borne incinse,cass ul se opreste de nebun uneori ..d-astea sper din tot sufletul sa nu ma ating de debitmetru sau calculator ![]() ![]() ![]() -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
vrei sa te bagi in belea si sa pocesti si acaretu'....? unu ca tine sa umble cu asa at,a de disc...
surubul il scoti usor : o siringa cu ac , pui cite o picatura de lichid de frina la limita dintre capul surubului si disc , bati usor cu un ciocan de 250g intr-un imbus din bara de hex 5 (de otel nu mamaliga vitan / china) bagat in surub , 2-3 batai , sucesti fuzeta 180' , iar2-3...de fiecare data pui o picatura de lichid...dupa ce-l scoti sa speli cu apa calda filetele , abundent . stergi cu o cirpa bine si sa-l montezi BINE UNS cu vasilina grafitata sau cu cupru . nu-l stringe tare ca nu are ce sa tina si nici nu pica daca se desface . asta in speranta ca nu l-ai rupt...noroc ! This post has been edited by brown.shark: Dec 3 2007, 01:03 AM |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
vrei sa te bagi in belea si sa pocesti si acaretu'....? unu ca tine sa umble cu asa at,a de disc... surubul il scoti usor : o siringa cu ac , pui cite o picatura de lichid de frina la limita dintre capul surubului si disc , bati usor cu un ciocan de 250g intr-un imbus din bara de hex 5 (de otel nu mamaliga vitan / china) bagat in surub , 2-3 batai , sucesti fuzeta 180' , iar2-3...de fiecare data pui o picatura de lichid...dupa ce-l scoti sa speli cu apa calda filetele , abundent . stergi cu o cirpa bine si sa-l montezi BINE UNS cu vasilina grafitata sau cu cupru . nu-l stringe tare ca nu are ce sa tina si nici nu pica daca se desface . asta in speranta ca nu l-ai rupt...noroc ! surubu a fost scos ,discurile inlocuite,dar mare bataie de cap cu ele pt ca nu vroiam nici sa le stric ,nici sa fac tiganie .... cat despre disc,stiam ca le vine randul,am zis astept placutele sa se duca dracului ,si schimb discul.cu 2 3 zile inainte de incident(miercuri asa ) a inceput sa se auda putin metal acolo (credeam ca e placuta dusa=de fapt avea jocsi incepuse sa se toceasca aiureapana la momentu plecarii,cea din interior era ok ,nu metal nu nimic -noroc ca etrieru a fost intreg ) si mi-am luat cele trebuincioase . chiar nu ma asteptam sa imi zboare efectiv placuta de frana ....oricum aspectul acesta l-am rezolvat aseara toate bune si frumoase la final ,chinu dracului pana acolo ......mai ales ca imi lipsea cu desavarsire imbusul de 7 pt a scoate etrierii in prima faza (nu erau turcesti/china/vitan, am rupt la tubulare si imbusi chei de mi-a venit rau-nu recomand ![]() vreo idee careva cu treaba din benzinarie din seara asta (ca invarte si nu proneste ) -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 26th July 2025 - 03:36 AM |