![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
In vara as vrea sa vopsesc masina si m-am cam plictisit de alb (masina precedenta tot alba era) si ma gandeam la un albastru in genul celui din poza.
Pt a trece culoarea noua in cartea de identitate si in talon trebuie sa mai trec pe la RAR, nu? or sa-mi faca inspectia totala sau decat la culoare o sa se uite? aveti idee cat costa o astfel de operatiune si cat o sa stau fara talon? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Pentru schimbarea tipului motorului, dar cu un motor care a echipat respectiva caroserie, costa cam 5 milioane, asa mi-au spus cei de la rar Voluntari. Cu conditia sa nu maresti puterea cu peste 40%.
Cred ca o sa ai putina bataie de cap cu ei, ca e posibil ca motorul cu codul exact pe care-l ai tu acum sa nu fi fost pe E12, cu toate ca M20B20, poate chiar LJetronic sa fi echipat E12-le. Cel mai bine vezi ce cod motor ai (era trecut pe placuta cu seria de pe oala E28-ului), iei cartea masinii tale si mergi la rar sa intrebi. Nu trebuie programare, nu ar trebui sa coste nimic, nu se uita la masina. Eu am fost la biroul omologari artizanale, au bagat in calculator codurile motoarelor pe care ma gandeam sa le pun pe masina (28 6 EC si 25 6 EA) si mi-au spus cum sta treaba cu fiecare. Daca fac urat pe tema codului motor incearca sa-i convingi ca e fix motorul de 2.0 care a echipat E12. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 12th July 2025 - 06:11 AM |