![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() pull the rag of the three five ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 842 Joined: 25-June 07 From: Bucuresti Member No.: 996 Car: E23 Engine: M30 3.5 ![]() |
am si eu o problema...am schimbat vascocupla...am schimbat termostatu...si tot nu imi baga caldura in masina....pe bord linia de la temperatura se ridica pana la o treime si degeaba nu imi baga de nici un fel...sau poate rar de tot baga un aer calai...dar foarte rar...care ar putea fii problema?
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
150 ml la 5000 ml e praf in ochi...asta e sa o folosesti preventiv la 2 ani inainte de schimbarea antigelului...vezi bine ca nu s-a curatat de tot nici vasul , care e de plastic , are peretii luciosi si nu intra in reactie chimica cu rugina si calcarul din apa...iti dai seama ce-i in radiatoare , bloc...nu ti-a murdarit din nou antigelul ? vezi ca parca trb sa ai si un buson de golire pe bloc...sa cureti bine filetele daca umblii la el , sa pui vasilina grafitata sau cu cupru pe filet inainte sa-l pui la loc , il infiletezi la max cu mina , doar stringi USOR cu cheia... busonul e cel de pe vas...
![]() |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() pull the rag of the three five ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 842 Joined: 25-June 07 From: Bucuresti Member No.: 996 Car: E23 Engine: M30 3.5 ![]() |
150 ml la 5000 ml e praf in ochi...asta e sa o folosesti preventiv la 2 ani inainte de schimbarea antigelului...vezi bine ca nu s-a curatat de tot nici vasul , care e de plastic , are peretii luciosi si nu intra in reactie chimica cu rugina si calcarul din apa...iti dai seama ce-i in radiatoare , bloc...nu ti-a murdarit din nou antigelul ? vezi ca parca trb sa ai si un buson de golire pe bloc...sa cureti bine filetele daca umblii la el , sa pui vasilina grafitata sau cu cupru pe filet inainte sa-l pui la loc , il infiletezi la max cu mina , doar stringi USOR cu cheia... busonul e cel de pe vas... ![]() mda....per total incepe sa ma depaseasca per total....nasol e ca nici nu am unde sa curat tot klumea....o curte ceva |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
mda....per total incepe sa ma depaseasca per total....nasol e ca nici nu am unde sa curat tot klumea....o curte ceva Poate sa fie si de la lipsa de apa in radiator.. La E32, cand am umplut instalatia initial nu aveam caldura, pana nu am aerisit mai bine. Apropo de mizerie in sistem; la 2002 am facut un 'flush' de 3 ore si tot sa murdareste apa :-( -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 4th August 2025 - 01:40 PM |