![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() pull the rag of the three five ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 842 Joined: 25-June 07 From: Bucuresti Member No.: 996 Car: E23 Engine: M30 3.5 ![]() |
am si eu o problema...am schimbat vascocupla...am schimbat termostatu...si tot nu imi baga caldura in masina....pe bord linia de la temperatura se ridica pana la o treime si degeaba nu imi baga de nici un fel...sau poate rar de tot baga un aer calai...dar foarte rar...care ar putea fii problema?
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
am si eu o problema...am schimbat vascocupla...am schimbat termostatu...si tot nu imi baga caldura in masina....pe bord linia de la temperatura se ridica pana la o treime si degeaba nu imi baga de nici un fel...sau poate rar de tot baga un aer calai...dar foarte rar...care ar putea fii problema? a functionat vreodata masina doar cu apa de robinet ? cind ai schimbat termostatul cum arata lichidul de racire , culoare , transparenta ? cred ca ai radiatorul de caldura colmatat . am mai intilnit... |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() pull the rag of the three five ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 842 Joined: 25-June 07 From: Bucuresti Member No.: 996 Car: E23 Engine: M30 3.5 ![]() |
a functionat vreodata masina doar cu apa de robinet ? cind ai schimbat termostatul cum arata lichidul de racire , culoare , transparenta ? cred ca ai radiatorul de caldura colmatat . am mai intilnit... io cand am luat masina am gasit o sticla de apa distilata in spate:)) deci nu cred ca era cu apa de la robinet...cert e ca era foarte jegoasa...adica la culoare era culoare ruginii...am golit tot sistemu de racire....l-am umplut dupa cu solutie pentru curatat am golit din nou si am pus apa distilata cu antigel...faza e ca acu de pe bord mi se ridica la o treime sau un pic mai mult...si furtunul de sus de la radiator se incalzeste cum trebuie...... ![]() Cam asa arata electrovalva si se gaseste in compartimentul motor,undeva aproape de electromotor. Ca sa pui pe direct, scoti electrovalva si cu un stutz de la o teva pe diametrul potrivit, faci legatura intre cele 2 furtune. Simplu! si asta nu dauneaza cu nimic la motor?....e sigur de la electrovalva?![]() |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
io cand am luat masina am gasit o sticla de apa distilata in spate:)) deci nu cred ca era cu apa de la robinet...cert e ca era foarte jegoasa...adica la culoare era culoare ruginii...am golit tot sistemu de racire....l-am umplut dupa cu solutie pentru curatat am golit din nou si am pus apa distilata cu antigel...faza e ca acu de pe bord mi se ridica la o treime sau un pic mai mult...si furtunul de sus de la radiator se incalzeste cum trebuie...... ![]() ![]() nu te supara , am zis radiatorul de caldura , cel de climatizare , nu cel de racire , al motorului . daca a fost apa mizerabila (e clar ca nu are nimic in comun cu apa distilata...sorry), la genul asta de masina ai mult de curatat , nu-i suficient o simpla solutie (cit a functionat motorul cu solutia de racire ? ce marca ai folosit ? citi litrii avea ambalajul original ? pune si tu detalii cu modul de spalare folosit...) . am fost sigur la una din e28 pe care le-am avut ca am curatat tot si s-a dovedit ca nu e asa atunci cind am desfacut radiatorul...in ce stare e busonul de umplere ?are rugina , depuneri de calcar ? dar vasul de expansiune cum e pe interior ? |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 19th June 2025 - 01:32 PM |