![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
Cred ca stiti despre ce masini este vorba :unibrow:
Tot zicem ca ne dam si n-am apucat pana acum.. defapt ne-am dat o data, dar era ud si piatra cubica.. nu mai zic rezultatul ![]() datele masinilor: 323i 1170kg 150hp 7.8kg/hp 325ix 1285kg 171hp 7.51kg/hp o sa aflam cat de curand care pe care.. ![]() aaa.. care stiti o "pista" unde ne putem da? eventual sa nu fie drum public... |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
QUOTE (florin83) filmul nu-l pun din motive evidente :ninja:
la mine in talon scrie 212 la vit maxima ![]() QUOTE degeaba ai tu top speed mai mare cu 5km/h, daca o sa ai nevoie de 10 km sa-l ajungi
eu cred ca la viteze mari o sa se vada motorul mai mare si caii in plus.. ![]() Alex, distanta de la 100 era cam de juma de masina in favoarea ta, cred ca alea 0.2sec pe care le ai in minus pana la 100 conform cartii.. QUOTE adica... cum ? in afara de faptul ca masina are geometria suspensiei fata diferita si devine foarte instabila, cum a facut asta ? a schimbat toata cutia si cardanul ? si a dat jos transmisia fatza ?
cred ca cel mai simplu a dat joc cutia de transfer si a pus un cardan lung, de la un 325 normal.. Nici eu nu vreau sa ma gandesc ce a iesit.. suspensia aia fata e gandita pt 4x4.. Decat sa faci asa ceva mai bine vinzi masina si iti iei una normala.. QUOTE o sa facem misto de tine vreun an de zile si gata
ne dam? :unibrow: Hmm la top speed cred ca ma faci dar nu cred ca motorul mare te ajuta foarte mult ca oricum esti mai greu ![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th June 2025 - 02:34 PM |