![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
Am gasit masina asta de vanzare. Am vorbit cu proprietarul si a spus ca nu o lasa sub 3500 euro.
-------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Eu as zice ca, daca pretul ursilor va creste, se va intampla numai din cauza ca ei sunt din ce in ce mai bine intretinuti si dotati. Nivelul de trai creste, ne permitem sa punem piese noi pe masinile noastre, plus imbunatatiri, mai multe optiuni), asa ca va creste si valoarea lor.
Uite, de exemplu ursul pe care l-am luat cu 3000 si l-am dat cu 2980, dupe ca am pus un rulment, un cap de bara si saxofon noi. S-a dat apoi cu 1700... pentru ca era chel, cu toate ca vanzatorul pusese cilindru frana, amortizoare si tobe noi. Avea doar trapa manuala si oglinda electrica sofer + nereglabila dreapta si CD. Ii trebuia o mica tinichigerie + vopsit si era noua. Dar n-avea optiuni si asta s-a vazut la pretul de vanzare ultima data. 318i M10 cu 150.000km. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 29th June 2025 - 11:00 AM |