![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Salut,
Daca tot nu gasesc un e12 sau un e23 in stare acce[tabila, am observat ca sunt si e32-uri la preturi rezonabile. Acuma nu prea stiu nimic despre e32, si as vrea sa stiu daca sunt lucruri specifica la care treb sa fiu atent la achizitionare de o masina de gen asta. Ma gandeam mai ales la cutie automata, cum pot sa testez cat de cat daca are probleme sau nu, fara mers la reprezentanta sau testere electronice. Sau e totusi de remcomdat un mers la un tester? -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
si cand te duci sa vezi masina, ia-o la un test-drive care sa dureze pana se incalzeste, sa vezi daca are probleme cu racirea.
verifica baia de ulei, daca a fost atinsa - masina e cam joasa, baia nu are scut verifica toate-toate comenzile, luminile si luminitele. Ia-l cu motorul de 3 l (daca nu esti cumva multimilionar in lei noi ![]() In rest, probleme nu stiu ce sa spun ca ar putea fi. Masina e tanc daca s-a avut grija de ea (ulei la timp). Bucşaraie&co sunt de schimbat la orice maşină. Cat despre masinile gasite - pielea nu mi se pare un must, avand in vedere varsta ei si faptul ca vara te coci, si iarna ingheţi (daca nu ai incalzire in scaune - functionala) Preturile au scazut foarte-foarte mult, dar acum se pot cerne mai bine ofertele mai bune. Daca gasesti un model cu airbag e mai bine (nu neaparat pentru siguranta cat pentru an si facelift). Facelift-ul il poti recunoaste si dupa grila lata si nu mai stiu ce ![]() Sunt pe autovit (erau de fapt) niste oferte foarte tentante: unul bej de 3.5l in CT care arata bine si oferta avea un iz tentant. Mai era unul rosiatic-visiniu, dar nu mai stiu detalii. Oricum, retin ca cel din CT era pe la 5500, dar parerea mea e ca merita. Eu ajunsesem cer pe al meu, la care numai eu stiu cum si cat m-am chinuit, aprox. 3000eur, dar am renuntat la gandurile astea negre. Numai daca socotesc tot ce e aftermarket si ma apropi de banii astia. Succes! P.S. - majoritatea (nu toate) au fost automate din fabrica. This post has been edited by CRM112: Nov 16 2007, 09:02 AM |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 11th August 2025 - 02:28 PM |