![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 14 Joined: 5-November 07 Member No.: 1,260 Car: e34 Engine: m21 ![]() |
In primul rand salutari la toata lumea si felicitari pentru forum. Sunt membru doar de cateva zile si pot sa spun ca apreciez atmosfera mai chill si oamenii mai relaxati. De mult cautam un forum cu mai multi pasionati, cu mai multe masini clasice, mai mult DIY , mai putine figuri si flame-uri , etc. "Dincolo" sunt membru de mult timp dar nu prea mai intru, decat pe la publicitate. Asa ca o sa ma tot vedeti pe aici. Tot in primul rand, masina: '89 E34 524td , royal blau metalic, piele neagra, stock&clean. O am de aproape 3 ani si o iubesc mai mult ca in prima zi. De cand o am nu a calcat in service decat la vopsitorie, unde n-am nici scule nici tupeu sa ma bag. Incet , incet , cu multa munca si bani am adus-o unde e acum si garantat cu alta munca si alti bani o sa continui, ca doar n-am innebunit s-o vand. Intr-un vitor as vrea sa-mi cumpar un E30 coupe, alta masina care imi place foarte mult si ma bucur ca sunt atatia oameni cu e30 p'aici sa ma ajute cand o sa imi iau. Am pus cateva poze, o sa revin cu mai multe cand le gasesc...
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 14 Joined: 5-November 07 Member No.: 1,260 Car: e34 Engine: m21 ![]() |
Niste poze mai vechi , motorul s-a ales cu segmenti goetze si cuzineti kolbenschmidt, simeringuri noi si garnitura de chiulasa reinz, etc . Eu m-am ales cu o gaura in buget ,compresie, si ulei care sta la locu lui si nu evadeaza miraculos. Si totul din cauza fostului proprietar care s-a gandit sa faca treaba cu segmenti de calitate superioara, marca "obor". Am avut un soc cand am vrut sa rup unu din segmentii vechi sa curat cu el si ca prin minune segmentu s-a indoit pana am facut un "S" din el, ca si cum ai stramba o sarma...
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 21st June 2025 - 06:48 PM |