![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
M-am apucat aseara sa incerc sa schimb apa cu antigel (ne-concentrat).
Am scos furtunul care intra in radiator, s-a scurs ceva apa (nu multa, maxim 4 litri) si atat. Am verificat in vasul de expansiune si se mai vedea ceva apa. Dupa noaptea asta, sigur a inghetat, deci as vrea sa ma grabesc cu schimbul. Intrebarea mea este: pe unde scot si eu restul apei ramase? Am inteles ca ar fi un surub/buson pe undeva, dar nu stiu pe unde il gasesc, si mai ales cat de usor este de accesat. "Lucrarea" asta o fac pe marginea bordurii, la lumina unui felinar ![]() Multumesc! ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
updates:
ieri cand am plecat dimineata de acasa, am verificat nivelul si au mai intrat lejer cam 3.5l. iar seara am mai bagat pana la 10,un pic litri. Am dat ceva ture si nu se mai incinge, se pare ca a iesit aerul - desi nu sunt ferm convins, pt. ca am stat un pic mai mult la un semafor si parea ca se ridica un pic (adica trecuse de 1/2 foarte putin). Inainte de asta, am dat ceva ture, tot nu se incingea, si cu ea parcata, am tinut-o pe la 1500rpm, si a inceput sa oscileze acul dupa 1/2, dar a revenit la normal si asa a ramas. Astazi mai verific daca si cat mai intra. Cert este ca motorul ramane cald muuuult mai mult timp dupa ce il opresc (dupa 45min a scazut de la 1/2 la 1/4). Mulţumesc celor implicaţi în proiect ![]() ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th August 2025 - 03:37 AM |