![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
M-am apucat aseara sa incerc sa schimb apa cu antigel (ne-concentrat).
Am scos furtunul care intra in radiator, s-a scurs ceva apa (nu multa, maxim 4 litri) si atat. Am verificat in vasul de expansiune si se mai vedea ceva apa. Dupa noaptea asta, sigur a inghetat, deci as vrea sa ma grabesc cu schimbul. Intrebarea mea este: pe unde scot si eu restul apei ramase? Am inteles ca ar fi un surub/buson pe undeva, dar nu stiu pe unde il gasesc, si mai ales cat de usor este de accesat. "Lucrarea" asta o fac pe marginea bordurii, la lumina unui felinar ![]() Multumesc! ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
mda....
![]() am luat la mine ceva apa sa completez, dar pe radiator, nu am vayut in partea de sus vre-un surub/buşon/manşon asa ca am dat cateva ture, s-a incalzit......s-a incins (a ajuns la 3/4 + un pic, dar nu "pe rosu"), am parcat rapid, am desfacut furtunul, m-am oparit, s-a scurs, am legat la loc furtunul, am completat cu 5l de antigel diluat, am mai pornit, s-a incins (intre 1/2 si 3/4) am oprit, am mai completat....am mai pornit, si cam atat. Rezultatul, pe scurt: - am inlocuit ~ 6l de apa cu antigel diluat (adica am rezolvat o ****) - m-am oparit - masina se incinge soooper ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th June 2025 - 02:23 PM |