![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
M-am apucat aseara sa incerc sa schimb apa cu antigel (ne-concentrat).
Am scos furtunul care intra in radiator, s-a scurs ceva apa (nu multa, maxim 4 litri) si atat. Am verificat in vasul de expansiune si se mai vedea ceva apa. Dupa noaptea asta, sigur a inghetat, deci as vrea sa ma grabesc cu schimbul. Intrebarea mea este: pe unde scot si eu restul apei ramase? Am inteles ca ar fi un surub/buson pe undeva, dar nu stiu pe unde il gasesc, si mai ales cat de usor este de accesat. "Lucrarea" asta o fac pe marginea bordurii, la lumina unui felinar ![]() Multumesc! ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
nu o sa iasa tot daca vei face asa..
-------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th August 2025 - 03:37 AM |