![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 29 Joined: 23-September 07 From: iasi Member No.: 1,169 Car: e30 Engine: M20 2.0 125CP ![]() |
Am un ursulet motor 2000 inj l-jetronic.Pina in 4500 ture rupe dar de acolo nu mai poate.Am probat si debitul pompei e super,alt debitmetru,alt calculator tot asa face.,Mentionez ca am ceva batai la tacheti.Asta sa fie buba?
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 29 Joined: 23-September 07 From: iasi Member No.: 1,169 Car: e30 Engine: M20 2.0 125CP ![]() |
Sa o luam sistematic.Pina sa-mi fac motorul k era varza total scotea fum si la relantiu masina se tura super de bine si mergea dar scotea fum la greu.Dupa ce am facut motorul nu mai vrea sa mearga nici cum mergea cu motorul varza.Eu la mine la delco am doua iesiri pt vacum una duce direct in admisie iar cealalta trebuia sa intre intr-o valva care se ocupa de avansul de intarziere sau asa ceva,eu asa am luat masina vara valva respectiva.Dar intrebarea e de ce mergea motorul(se tura pina la 7000 in mers)cind era varza si acum se dureaza pina la 4500 in mers.A si nici filtru de benzina nu l-am schimbat de muuuuult?eu am modelul din dreapta pozei,eu nu am piesa 12
This post has been edited by flo320: Oct 26 2007, 10:52 AM |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 25th July 2025 - 05:27 PM |