![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 29 Joined: 23-September 07 From: iasi Member No.: 1,169 Car: e30 Engine: M20 2.0 125CP ![]() |
Am un ursulet motor 2000 inj l-jetronic.Pina in 4500 ture rupe dar de acolo nu mai poate.Am probat si debitul pompei e super,alt debitmetru,alt calculator tot asa face.,Mentionez ca am ceva batai la tacheti.Asta sa fie buba?
|
|
|
![]() |
![]() ![]()
Post
#2
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 29 Joined: 23-September 07 From: iasi Member No.: 1,169 Car: e30 Engine: M20 2.0 125CP ![]() |
Si in legatura cu avansul am vrut sa-l reglez cu lampa stroboscopica dar nu ami iese deloc.Mie ami mai trebuie avans dar dak ai dau avans sta la 2000 ture relantiu.Am incercat sa ai iau din aer de la debitmetru si de la valva de relanti dar nu mai scade aproape deloc.Eu vreau sa stiu daca pe furtunele care vin de la inj de pornire alea de aer si cel din capacul de culbutori trebuie vreo duza ceva?Oricum nu ami explic pt k aer nu pierde pe nicaieri,am dat jos admisia,pus garnitura noua.in fine verificat tot si aer nu scapa.Sunt bolnav k am si scos un consum de11% iasi -bucuresti si am mers max 120
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 25th July 2025 - 05:33 PM |