![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 29 Joined: 23-September 07 From: iasi Member No.: 1,169 Car: e30 Engine: M20 2.0 125CP ![]() |
Am un ursulet motor 2000 inj l-jetronic.Pina in 4500 ture rupe dar de acolo nu mai poate.Am probat si debitul pompei e super,alt debitmetru,alt calculator tot asa face.,Mentionez ca am ceva batai la tacheti.Asta sa fie buba?
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 29 Joined: 23-September 07 From: iasi Member No.: 1,169 Car: e30 Engine: M20 2.0 125CP ![]() |
Am scos de tot acel plastic si ami arata super bine.Dar cred k am miscat sau s-a intamplat ceva k nu ami mai indica temp.Am pus plasticu la loc si tot nu arata.Am scos si acumulatorii k ma enerva oil service si inspection k ma enervau.Merge totul din bord in afara de temp apeiORicum acei acumulatori nu trebuie sa influenteze cu nimic ceasurile din bord.Am vb cu un electricean de la bmw si a spus ca au leg strict cu oil si inspection,Ca dam jos noi bordu si miscam ceva pe acolo sau facem ceva pe la ei nu trebuie sa influenteze ceasurile indicatoare
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 25th July 2025 - 04:10 AM |