IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> Intrebare despre redresor de casa, pt. baterie auto
CRM112
post Oct 18 2007, 09:27 PM
Post #1


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat



Problema e in felul urmator:

- baterie moarta, ingropata

- dus in casa, scos capace, completat apa distilata, verificat acid, lasat capace scoase

- pus redresor in priza

- conectate bornele

- pe un afisaj de la 0 la 12 (la 0 - bateria este fullllll, la 12 e goala), primele 4-5 secunde, indicatorul a stat la 12

- dupa 5 secunde, a scazut la 2 (unde are si un marcaj)

- dupa alte 5 secunde, a revenit la 12, unde sta cate o secunda

De aici, numai asa face: 1 secunda sta la 12, 3-4-5 secunde sta la 2

Asa se comporta?

Redresorul e Bosch....daca spune ceva; are o siguranta, care e ok, si un buton low-hi - acum e pe lo (pe hi face la fel)

Cine stie sa-mi spuna si mie?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
xox
post Oct 19 2007, 01:54 AM
Post #2


Beer Powered
*****

Group: Members
Posts: 2,699
Joined: 9-October 06
Member No.: 460
Car: E36
Engine: M43B16



Daps, asa e. Am si eu un redresor vechi, mostenit de la tata, si da tensiune variabila. Trebuie verificat totusi tensiunea si curentul cand e motorul oprit/pornit. Sa vezi daca n-ai consumatori.

In alta ordine de idei, stiam ca nu poti lua o baterie noua daca nu duci pe cea veche. Poate ma insel, dar asa am patit cu bosch-ul vechi.


--------------------
Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
Go to the top of the page
 
+Quote Post
georgem
post Oct 19 2007, 06:12 AM
Post #3


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,172
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP



QUOTE (xox @ Oct 19 2007, 02:54 AM) *
In alta ordine de idei, stiam ca nu poti lua o baterie noua daca nu duci pe cea veche. Poate ma insel, dar asa am patit cu bosch-ul vechi.

Da, cam asa ceva a aflat si un coleg al meu care a avut probleme cu pornirea motorului acum cateva zile cand a fost mai frig.
Eu am putut cumpara acum vreo 2 ani baterie noua fara sa o dau pe cea veche la schimb, dar am platit cateva sute de mii in plus, si cand am dus-o pe cea veche la magazin am primit acea diferenta inapoi.


--------------------
2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP)
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic


Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 24th June 2025 - 12:25 PM