![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
Problema e in felul urmator:
- baterie moarta, ingropata - dus in casa, scos capace, completat apa distilata, verificat acid, lasat capace scoase - pus redresor in priza - conectate bornele - pe un afisaj de la 0 la 12 (la 0 - bateria este fullllll, la 12 e goala), primele 4-5 secunde, indicatorul a stat la 12 - dupa 5 secunde, a scazut la 2 (unde are si un marcaj) - dupa alte 5 secunde, a revenit la 12, unde sta cate o secunda De aici, numai asa face: 1 secunda sta la 12, 3-4-5 secunde sta la 2 Asa se comporta? Redresorul e Bosch....daca spune ceva; are o siguranta, care e ok, si un buton low-hi - acum e pe lo (pe hi face la fel) Cine stie sa-mi spuna si mie? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 748 Joined: 3-February 06 From: Iasi Member No.: 176 Car: E30 316i Engine: M40B16 100CP ![]() |
La noi la Iasi, la reprezentanta BOSCH este si un centru de colectare baterii uzate. Ar trebui sa fie si la voi.
Cel mai bine este sa verifici inainte de toate daca intr-adevar ai un consumator. Altfel mananci pe paine bateria cea noua. Asa am patit eu la E30, avea un releu aiurea (incompatibil) care se nimerise cu bobinajul pe alimentarea continua si era tot timpul deschis. Dar l-am identificat, l-am schimbat si am salvat bateria. Cred ca stii cum se verifica: scoti mufa (-) de la baterie si legi intre borna (-) si mufa (-) un fir. Apoi asezi un ampermetru in paralel cu firul (ar fi bine sa fie cu scara 20A sau cit mai mare) si decuplezi firul. Ai putea sa legi si direct ampermentrul, fara sa pui firul ala intii, dar el te ajuta sa scapi de tensiunile alea idioate de pornire de prin bobinaje, care ti-ar putea arde ampermetrul. Aapoi vezi ce arata. Daca valoarea depaseste 20-30mA, atunci e rau. Un curent de 30mA iti consuma o baterie de 60Ah in 2000 ore (83 de zile, deci timp suficient). Daca tu ai un consum de 300mA (cum aveam eu) iti papa bateria intr-o saptamina. In fine, daca ai totusi un curent mare, scoti pe rind cite o siguranta pina vezi ca dispare curentul ala si asa iti dai seama cine consuma. Aaa.. in tot timpul asta, motorul e oprit si cheia scoasa din contact, plafonierele stinse, etc. Bafta! poate reusesti sa-i dai de cap! -------------------- You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40. For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 24th June 2025 - 11:03 PM |