![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 29 Joined: 23-September 07 From: iasi Member No.: 1,169 Car: e30 Engine: M20 2.0 125CP ![]() |
Am un ursulet motor 2000 inj l-jetronic.Pina in 4500 ture rupe dar de acolo nu mai poate.Am probat si debitul pompei e super,alt debitmetru,alt calculator tot asa face.,Mentionez ca am ceva batai la tacheti.Asta sa fie buba?
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 29 Joined: 23-September 07 From: iasi Member No.: 1,169 Car: e30 Engine: M20 2.0 125CP ![]() |
Da e cu vacum deci nu are avans centrifugal mecanic.Oricum acum masina se tureaza pina la 7000 si rupe.Mi-am reglat si aerul din debitmetru pe stand si acum totul e ok.Bine mai am o problema cu turometru care arata cam 500 ture in plus k mie pe stand ami arata 900 ture la relanti si el 1400.Cred k e de la acumulatorii din bord pt k mie senzorul de pe motor e bun.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 25th July 2025 - 05:35 PM |