![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 29 Joined: 23-September 07 From: iasi Member No.: 1,169 Car: e30 Engine: M20 2.0 125CP ![]() |
Am un ursulet motor 2000 inj l-jetronic.Pina in 4500 ture rupe dar de acolo nu mai poate.Am probat si debitul pompei e super,alt debitmetru,alt calculator tot asa face.,Mentionez ca am ceva batai la tacheti.Asta sa fie buba?
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 29 Joined: 23-September 07 From: iasi Member No.: 1,169 Car: e30 Engine: M20 2.0 125CP ![]() |
Eu i-am mai dat putin avans si acum merge mult mai bine.Oricum motoarele de 2000 l jetronic 12v sunt cunoscute k sunt lenese la turatii mari,eu unul asa stiu
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Eu i-am mai dat putin avans si acum merge mult mai bine.Oricum motoarele de 2000 l jetronic 12v sunt cunoscute k sunt lenese la turatii mari,eu unul asa stiu La turatii mari trebuie avans mai mare. Deci e posibil ca iti merge mai bine turata daca ai marit avans. Sa ai grija sa nu maresti prea tare, nu e bine pentru motor. Nu stiu cum e cu distribuitor de pe motorul tau, daca are avans centrifugal mechanic ( care mareste avans can turatia creste), poate ala e blocat. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 25th July 2025 - 05:30 PM |