![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 4 Joined: 10-October 07 Member No.: 1,203 Car: E36 1994 Engine: 1.6 105 CP ![]() |
am si eu o problema..sau mai bine zis , mai multe probleme..incep cu cea care ma streseaza cel mai mult.. cand este motorul rece, dimineatza si incerc sa pornesc motorul , porneste..dar nu sta constant..da sa moara.cineva mi-a spus ca ar putea fii un motoras care regleaza autoshocul.dar nu stiu ... si cand se incalzeste motorul intr-un final ... in spate la toba se aude ca parca ar merge in reprize....astept raspuns la asta..daca se poate
Acum.. next ![]() Daca puteti sa ma ajutati si pe mine cu niste posibile solutii v-as fii recunoscator |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Pentru problema cu relantiul curatza ICV-ul (Idle Control Valve) cu niste benzina pana se duce toata negreala din ea. Atentie dupa ce o curetzi n-o pune direct pe masina, las-o sa se usuce bine! Ea se afla sub admisia superioara.
La problema cu curentul s-ar putea sa ai vreo mufa pusa aiurea care nu face contact. Cand se mai intampla uite-te exact care componente raman fara curent. -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 02:58 PM |