![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 2 Joined: 4-October 07 Member No.: 1,189 Car: e36 Engine: m50 325is 200cp ![]() |
Am un bmw e36 din 95 cu motor de 2.5is si am o problema ciudata, a inceput de la un timp sa curga apa jos pe asfalt (nu curge de la radiator) curge deundeva de pe blocul motor pt ca se prelige pe baia de ulei + ca in timp ce merg cu masina apa incepe sa fiarba daca nu merg cu viteza. si m-am gabdit ca ar putea sa fie de la vasc si am cuparat al vasc acuma intrebarea ar fi cum scot vechiul vasc ?!?! si 2 ar fi de ce curge apa jos !?! sa fie pompa de apa de vina !?!
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Scurgerea poate fi de la pompa de apa numai daca e in partea din fata a motorului, in dreptul rolei pe care e montat vascul. Are o garnitura si poate aceasta a crapat, asta cred ca ar putea fi singura explicatie.
Ca sa scoti vascul trebuie sa scoti plasticul ce pe radiator care protejeaza elicea, dai jos elicea (ai nevoie de inbus de 6, daca-mi amintesc bine) si trebuie sa desfaci surubul central al vascului, care are filet invers si e foarte mare, parca 24 (nu sunt absolut sigur). Sper sa il poti desface, la multe masini e blocat si se desface foarte greu. Am descris pe undeva prin aria E34 cum am facut eu la mine sa schimb pompa de apa si termostatul, daca te apuci de treaba cauta pe acolo. Si daca schimbi pompa de apa ar fi bine sa iei una cu palele metalice, si iti recomand sa schimbi si termostatul. La mine a avut un efect foarte mare schimbarea termostatului, temperatura apei sta acum fix la jumatate pe bord, in timp ce inainte varia in functie de viteza (scadea la viteze mari), semn ca termostatul nu mai lucra bine. -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 28th June 2025 - 05:22 AM |