![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 863 Joined: 2-November 05 From: bucuresti Member No.: 84 Car: E30 Engine: M42 1,8 136CP ![]() |
l-am luat acum 4 ani intr-o stare jalnica...era nepornit de 2 ani si ceva
primul lucru pe care l-am facut a fost sa schimb suspensia pt. ca era varza ...un arc rupt pe spate si amortizoare ca si inexistente la vremea respectiva avea motor de 1800 cc si binenteles am trecut la un motor de 2500cc am si o poza cu evenimentul: |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
ft frumos a iesit !
tu ai vopsit motorul asa cu nergu? de ce nu ai pus bateria in spate? stiu ca numai la 6 cil bateria sta in spate, dar parca nu se potriveste cu BMW bateria aia acolo -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th June 2025 - 08:09 PM |