![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
Din nou, apelez la membrii ACESTUI forum (iar nu am cu cine discuta dincolo; 1 singur reply...
![]() ![]() Ma tot rodea grija sa inlocuiesc DUK-ul cu un e38, dar dupa tot felul de scheme si calcule am concluzionat ca nu sunt pregatit inca ![]() ![]() In febra schemelor si calculelor mi-am dat seama ca mai exista un BMW pentru sufletul meu care mi-a placut la fel de mult ca e32-ul. Este vorba de e36 coupe ![]() Sunt 100% hotarat sa dau DUK-ul cu whatever iau pe el; bine....nu chiar whatever ![]() ![]() ![]() Oricum - am analizat problema, parte din ea am rezolvat-o (cabrio/coupe -> coupe ![]() exista 2.0, 2.3, 2.5, 2.8 etc. 2.3 ar fi optim, dar taxa creste nerezonabil de mult pentru 300 cmc (vreau sa-l iau din Germania). Dealtfel, ies din schema dupa acelasi calcul si 2.5, 2.8. Pe langa asta, masina o voi folosi zilnic, deci am nevoie de un consum ok, nu-mi mai permit extravaganţe ![]() In acest caz, ramane numai motorul de 2.0 24v 6 cilindr 150 cp. Aici am un mare semn de intrebare: din 1992/3 (de cand e coupe'ul) si pana in 1999 - sunt toate euro 3? (altfel nici nu se pune problema) Alta intrebare: este posibil ca o masina dintre 92-94 (cand au inlocuit motorul m50 cu m52/nikasil) sa nu ma satisfaca la capitolul dotari/km etc., iar una din 98-99 sa fie prea scumpa pentru ce-as avea eu disponibil - sa ma ingrijorez asa de tare daca nu voi avea m52tu3 (sau care e terminologia pentru alusil) - ma refer la fiabilitate a motorului si randament ok ? Ma streseaza rau treaba cu OBC-ul - se aplica vre-un algoritm de genul - in anul 199X a fost vre-un facelift si s-a pus standard pe coupe OBC cu toate functiile? Daca iar ma razgandesc si ma uit dupa cabrio (trecand peste problema integritatii soft-top-ului si a rigiditatii caroseriei si a nesigurantei), 320 cabrio = 2170 cmc? Asta am gasit ca se incadreaza in .pdf-ul de la rarom.ro la varianta cabrio pentru euro 3. Pentru coupe sunt mai multe variante dar nici una cu codul motorului cum il stiu eu (m50/52), deci nu ma pot orienta prea usor ![]() In ce an a avut parte de facelift (daca a avut) ca sa stiu dupa ce ma orientez? Cam atat am ca nelamuriri legate de masina (din ce imi aduc aminte acum). Mai am intrebari legate de actiunea propriuzisa - ce obligatii am prin Germania? (cu taxe de nr. etc. - voi cauta un particular de la care s-o cumpar, si presupun ca respectivul nu ma va lua de mana sa ma duca la "Udriste" al lor) La ce ma pot uita sa stiu sigur ca ce cumpar e euro 3? Pentru ca sincer, decat diferenta pentru 2.0 e3 si e2 , mai bine 2.3 e3 (asta e numai e3? ![]() M-am decis pe varianta asta pentru ca am socotit eu ca mi-ar oferi cam aceiasi "driving pleasure" la un raport de 150cp@1375 kg fata de 211cp@1630 kg (dar care nu mai sunt 211 - desi uneori am dubii). Plus, ca mi-am dorit dintotdeauna, la fel ca un e32, un mini grand tourer ![]() Desi, cam greu as renunta la e32, mai ales pentru ca stiu cat am schimbat la ea iar cine va veni s-o vada o sa inceapa in necunostinta de cauza cu tot felul de intrbari tampite ![]() ![]() Revenind la e36 si discutand despre bani, am gasit ce-i drept incepand de pe la 2500, dar daca bifez cateva criterii (2.0l, A/C, euro 3, coupe, max. 150000km), lista se subtiaza si sunt cateva care merita luate in seama, in principiu intre 4ooo-99oo ![]() ![]() ![]() De asemenea, fac apel la cine are un e36 (coupe sau ne-coupe ![]() ![]() Desigur - va multumesc anticipat ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
tocmai ma uitam si la 318 - in speranta ca macar gasesc unul mai pricopsit la bani putini.
totusi....140 cp. Facand abstractie de motorizare, ăsta arata ok. Daca mai era si 2.0 ![]() ![]() Si da, mi-e teama ca voi regreta masina.... Oricum, nici nu ma gandesc sa iau unu' inmatriculat pe nu-stiu-unde. Deocamdata ma bucur de 7'ar si astept sa vad ce se intampla cu taxa aia. Probabil prin primavara sa-l vand; nu m-am hotarat, dar m-am hotarat sa ma duc dupa un 318 sau 320 - depinde ce voi gasi mai ok pentru mine. Daca am de ales intre 318 de mai devreme si un 320 de prin '93 mai cu nimic pe el (exceptand aer), voi prefera -10cp pentru goodies ![]() Pana una alta, ma mai gandesc ce rude am prin Germania, daca am ![]() ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th July 2025 - 11:18 AM |