![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
Din nou, apelez la membrii ACESTUI forum (iar nu am cu cine discuta dincolo; 1 singur reply...
![]() ![]() Ma tot rodea grija sa inlocuiesc DUK-ul cu un e38, dar dupa tot felul de scheme si calcule am concluzionat ca nu sunt pregatit inca ![]() ![]() In febra schemelor si calculelor mi-am dat seama ca mai exista un BMW pentru sufletul meu care mi-a placut la fel de mult ca e32-ul. Este vorba de e36 coupe ![]() Sunt 100% hotarat sa dau DUK-ul cu whatever iau pe el; bine....nu chiar whatever ![]() ![]() ![]() Oricum - am analizat problema, parte din ea am rezolvat-o (cabrio/coupe -> coupe ![]() exista 2.0, 2.3, 2.5, 2.8 etc. 2.3 ar fi optim, dar taxa creste nerezonabil de mult pentru 300 cmc (vreau sa-l iau din Germania). Dealtfel, ies din schema dupa acelasi calcul si 2.5, 2.8. Pe langa asta, masina o voi folosi zilnic, deci am nevoie de un consum ok, nu-mi mai permit extravaganţe ![]() In acest caz, ramane numai motorul de 2.0 24v 6 cilindr 150 cp. Aici am un mare semn de intrebare: din 1992/3 (de cand e coupe'ul) si pana in 1999 - sunt toate euro 3? (altfel nici nu se pune problema) Alta intrebare: este posibil ca o masina dintre 92-94 (cand au inlocuit motorul m50 cu m52/nikasil) sa nu ma satisfaca la capitolul dotari/km etc., iar una din 98-99 sa fie prea scumpa pentru ce-as avea eu disponibil - sa ma ingrijorez asa de tare daca nu voi avea m52tu3 (sau care e terminologia pentru alusil) - ma refer la fiabilitate a motorului si randament ok ? Ma streseaza rau treaba cu OBC-ul - se aplica vre-un algoritm de genul - in anul 199X a fost vre-un facelift si s-a pus standard pe coupe OBC cu toate functiile? Daca iar ma razgandesc si ma uit dupa cabrio (trecand peste problema integritatii soft-top-ului si a rigiditatii caroseriei si a nesigurantei), 320 cabrio = 2170 cmc? Asta am gasit ca se incadreaza in .pdf-ul de la rarom.ro la varianta cabrio pentru euro 3. Pentru coupe sunt mai multe variante dar nici una cu codul motorului cum il stiu eu (m50/52), deci nu ma pot orienta prea usor ![]() In ce an a avut parte de facelift (daca a avut) ca sa stiu dupa ce ma orientez? Cam atat am ca nelamuriri legate de masina (din ce imi aduc aminte acum). Mai am intrebari legate de actiunea propriuzisa - ce obligatii am prin Germania? (cu taxe de nr. etc. - voi cauta un particular de la care s-o cumpar, si presupun ca respectivul nu ma va lua de mana sa ma duca la "Udriste" al lor) La ce ma pot uita sa stiu sigur ca ce cumpar e euro 3? Pentru ca sincer, decat diferenta pentru 2.0 e3 si e2 , mai bine 2.3 e3 (asta e numai e3? ![]() M-am decis pe varianta asta pentru ca am socotit eu ca mi-ar oferi cam aceiasi "driving pleasure" la un raport de 150cp@1375 kg fata de 211cp@1630 kg (dar care nu mai sunt 211 - desi uneori am dubii). Plus, ca mi-am dorit dintotdeauna, la fel ca un e32, un mini grand tourer ![]() Desi, cam greu as renunta la e32, mai ales pentru ca stiu cat am schimbat la ea iar cine va veni s-o vada o sa inceapa in necunostinta de cauza cu tot felul de intrbari tampite ![]() ![]() Revenind la e36 si discutand despre bani, am gasit ce-i drept incepand de pe la 2500, dar daca bifez cateva criterii (2.0l, A/C, euro 3, coupe, max. 150000km), lista se subtiaza si sunt cateva care merita luate in seama, in principiu intre 4ooo-99oo ![]() ![]() ![]() De asemenea, fac apel la cine are un e36 (coupe sau ne-coupe ![]() ![]() Desigur - va multumesc anticipat ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
Din pacate o sa-ti dau un raspuns scurt la multele intrebari pe care le-ai pus, dar am impresia ca pentru calculele tale e ceva important:
E36 nu este euro 3 decat modele compact cu motoare M43TU (de 1.9) fabricate in ultimii ani ai seriei. Restul (coupe, sedan, cabrio) au fost Euro 2 Ca sa verifici mai bine, te uiti in fisierul PDF din topicul asta (sau de pe site-ul RAR) si verifici daca apare in coloana <Cod motor> codul scris pe realoem pentru acel model la [Short engine] in coloana <Supplement>. Uite pentru E36 Coupe din 11/1998: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=05 codul motorului este 206S3, dar asta nu e Euro3... daca era 206S4 ar fi fost ![]() -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 16th July 2025 - 03:55 PM |