![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
In primul rand vreau sa va salut pe toti
![]() ![]() Masina este cunoscuta de unii dinainte sa ajunga pe mainile mele, asa ca poate nu va fi ceva nou. Atins la sentiment de alte topicuri din rubrica asta (adica vazand ca mai sunt si altii care nu mai gandesc rational cand e vorba de masina), am zis, wtf ![]() In speranta ca nu va voi plictisi extraordinar cu atata gargara, ma apuc de topic - pana la 5 nu prea am ce face azi ![]() Sunt indragostit de modelul ăsta de 7'ar la nebunie. Pentru sufletul meu ar fi ideal un e32 740 ![]() ![]() L-am luat cu extraordinare sacrificii cand nu se putea mai rau (ca pret al masinii ma refer), adica anul trecut prin iulie (uau, acum imi dau seama ca a facut 1an la mine ![]() ![]() Cautand pe net printre multe 7'are am restrans cercul la 2: ăsta si un altul (pentru cine o stie, era unul bej, cu mml la nr daca nu ma insel). Ce sa mai, mi se pusese rau de tot pata pe asta - cel mai probabil cred ca din cauza interiorului si a culorii din exterior si a retusurilor facute inainte de vizionarea masinii in urma carora arata destul de decent. Mai gasisem unul cu face-lift si airbaguri (ca extra fata de asta), dar era din CT, eu nu stateam bine la capitolul timp&bani (era mai scump cu 'vro 800) iar altele numai cu interior negru, care ma lasa cam neutru, la fel ca si culoarea..... Oricum, ca sa revin de unde plecasem, studiez eu intens problema (de unde bani, ce/cat costa/va costa, eventuale reparatii, pun in balanta ce stiu, etc.). Intre timp verific sa nu fie probleme cu ea, aflu ca a fost a celui care avea si restaurantul Byblos (am zis ca macar in perioada aia sa fi fost ingrijita), iar in afara de acest (al doilea) proprietar care a luat-o de la cel care a adus-o in '96 (sau '94) a mai trecut cumulat 4-6 ani aprox. prin 'vro 3 proprietari (in ordine inversa cel de la care am luat-o, un ~arab si inca unul sau 2). Am zis asta este, cu optimismul inainte ![]() Cum am luat masina am inceput cu "dreptul" - in prima seara am iesit la plimbare cu ea, si am dat cu 60 la ora intr-un mare sant care traversa toata intarsectia de la Pescarus (excat la prima trecere de pietoni). Atunci am constatat ca beemerele sunt destul de rezistente ![]() Pun si o poza (dintr-o serie care am facut-o cand voiam sa o dau). Aveam o oportunitate pentru un e38, in paralel cu dorinta mea de a insera in mijlocul plafonului cea mai puternica drujba Husqvarna pe care o puteam gasi, dar e38 a plecat, iar dragostea a revenit ![]() Ca dovada de dragoste se pot observa in poze rotile de 8'ar ![]() ![]() In speranta ca nu va plictisesc, povestea va continua ![]() This post has been edited by CRM112: Jul 31 2007, 09:55 AM |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
@ INTERCEPTOR - ce sa fac daca nu se mai termina de aspirat
![]() @TiL - intre timp iar m-am razgandit, nu mai schimb motorul ![]() ![]() ...acum cred ca schimb masina cu totul. Pana ma voi razgandi iar cu prima ocazie ![]() Cumpara cineva? ![]() ![]() mi-e teama sa nu pierd trenul nr. 2. trenul nr. 1 a fost un e38 735 ![]() Si daca stau sa ma gandesc, si ala e cu fite si figuri la partea electrica. Ce nu voi baga in e32 in tot felul de piese, voi baga in e38 la tot felul de testere si chesti. Asa, mai bine il pastrez, si asa am intrat pe ultima 100 de metri. Mai am ceva lichide de verificat si schimbat, discuri+placute, parbriz, poate o planetara, ceva, pielea, faruri Hella fumuri, semnale clear smoked, proiectoare de e32, xenon/faruri si proiectoare, jante Keskin KT1 Klassik sau KT4 New Racer/16 sau 17, intre timp apare si o baterie in schema, 2 boxe, 4 tweetere si am terminat. iar ma apuca nervii ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 9th August 2025 - 03:29 AM |