![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 372 Joined: 30-December 06 From: Bucuresti Member No.: 499 Car: E23 Engine: M30 2,8 135 kW ![]() |
Nu demult am remarcat o chestie. La cate un drum mai lung (si mai nou chiar si la cele scurte) becul martor de la incarcare baterie incepe sa se aprinda. Nu se aprinde complet ca atunci cand pornesti motorul ci doar pe jumatate, ca sa zic asa, la intensitate redusa.
Cand introduc consumatori in retea (calc pe frana, radio, faruri, etc), intensitatea luminii creste dar tot nu se aprinde complet. Care ar putea fi cauzele ? -------------------- Life is too short to drive anything less than a BMW ...
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
vrea RK alternatorul.... perii (releu eventual), bucse, si ce mai trebuie
-------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 5th September 2025 - 11:55 PM |