![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
88.motor m 40 1800 inj mp,113 cp
-------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
deci sa revenim la urs.propietarul nu a rezistat si a cumparat un e 46 bravo lui.asa ca ursul pleaca din familia lui
318 i,an 88 motor m40 113 cp arcuri hr noi,injectoare noi,pompa de frana noua,distributia complet schimbata acum 20000 km,placa disc si rulment tot la fel discuri de frana schimbate simeringuri la supape,garnitura chiluasa,tacheti,axa culbutori toate noi,regulator relanti scimbat cu unul nou(120 euro) mot pt care s adesfacut motorul este ca bateau tacheti rau si axa era uzata.expira revizia pe 27 august.225 000 km pret 3500 discutabil. masina nu a participat la nici o cursa nu a suportat cerculete.omu la servici la padure la mare. 13 oras 8 9 afara .la 110 . pretule este 3500 DISCUTABILLL nu vreau offtopic uri sau nu stiu ce sfaturi sau propuneri . -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 28th June 2025 - 08:34 PM |