![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|||||||||
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 371 Joined: 17-November 06 From: Bucharest Member No.: 477 Car: E46 Engine: 325 ![]() |
M-am gandit sa mai postez si eu...cu ultimile noutati.
Am achizitionat in sfarsit masina pe care mi-am dorit-o, un E46 sedan din 2000 -320 i-. Masina are pachet crom, lumini pachet business, climatronic, trapa electrica, oglinzi electrice rabatabile electric, retrovizoare cu senzor (se intuneca automat), 6 airbaguri, parctronic, audio Harman Kardon. Arata absolut impecabil (interiorul e ca nou) si sunt foarte mandru si multumit de ea! Am cateva poze desi e cam nespalata (mai ales interior)cateva poze: This post has been edited by Alexxx: Aug 9 2007, 12:12 PM |
||||||||
|
|||||||||
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 371 Joined: 17-November 06 From: Bucharest Member No.: 477 Car: E46 Engine: 325 ![]() |
ok...alte idei despre "problemele" tehnice?
"Si acum ceva intrebari, daca ma poate ajuta cineva. Am observat ca dupa ce opresc motorul, se aud niste zgomote ca niste pocnituri repetate (cand e motorul cald) din zona unde sunt bujiile...si tot pocnesc asa vreo 15 minute, dupa care se opresc. Inca ceva: Cand stau la relanti si aprind si farurile si proiectoarele si lumini inauntru si muzica si tot se aude la motor un zgomot ciudat ca o sarma care e lovita ft rapid de paletele unui ventilator...si zgomotul devine din ce in ce mai mic cu cat opresc mai multi consumatori....nemaiauzindu-se deloc daca totul e stins! Any ideas?" |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 21st July 2025 - 02:10 PM |