![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
dau la cheie, porneste.. merge 5-10 secunde dar f. prost (in 3), scoate fum si apoi moare
daca incerc sa o accelerez moare instant. bujiile sunt ok (negre dar perfect uscate).. oricum nu s-ar comporta asa de la bujii.. ori n-ar porni, ori ar porni si ar merge prost.. nu cred ca s-ar opri. am testat cu alt debitmetru (bun) si tot la fel face. oricum pare problema de alimentare, dar nu prea stiu ce sa verific. am scos furtunu de la retur si baga benzina, dar problema e ca nu stiu cat de repede trebuie sa curga.. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 450 Joined: 20-November 05 From: Ottawa Member No.: 101 Car: e30 318is Engine: m42 +12psi of boost ![]() |
Salut incearca sa verifici in felul urmator,ar trebui sa mai fie cineva cu tine care sa te ajute.Prima oara scoate fisa centrala exact de acolo de la bobina ,tine-o la o distanta atat incat sa vezi scanteia daca exista,Pune pe altcineva sa dea la automat macar 5 secunde sau mai bine 10 deci sa depasesti timpul in care tie iti merge masina ,o data ce ai constatat ca ai scanteie mai mult de 5 secunde treci la etapa urmatoare:scoti furtunul care IESE din regulatorul de benzina si ori doar pui contactul si ar trebui ca pompa sa bage benzina pt o secunda ,daca nu dai la automat o secunda,in cazul in care iese benzina pe acolo este clar ca vei avea presiunea necesara si debitul necesar macar pt ca motorul sa stea la relanti.Acum dupa ce ai vazut ca iti vine benzina pe acolo treci la urmatoarea etapa.Faza e stet ca prima si prima oara sa te asiguri ca fiecare fisa este la locul ei pe bujie adica ca ordinea de aprindere este corecta :153624.Asta este de fapt primul lucru pe car etrebuie sa il faci.Acum dupa faza cu benzina treci la urmatoarea etapa:masori sensorul de temperatura daca ohmajul este corect atunci vezi ca mufa mama care intra in senzorul de temperatura are un burdufel de cauciuc ,dai usor burdufelul acela de cauciuc la o parte si te asiguri ca nici unul din cele doua fire nu este rupt.Dupa care daca nici acum nu ai descoperit nimic atunci te duci la mufa debitmetrului si faci acelasi lucru te asiguri ca sub acel burduf nu este nici un fir rupt.Daca nici pana acum nu este nic care sa iti atraga atentia inseamna ca chiar trebuie si fie cineva acolo care chiar se pricepe si sa intre mai adanc in problema.Te-as fi ajutat cu cea mai mare placere dar sunt prea departe.
-------------------- UPGRADES SO FAR:12psi of boost,Fidanza 13lbs flywheel, M3 BULLY stage 3 clutch(240mm), getrag260 transmission,Coils over plugs (COP),Stock engine
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 26th July 2025 - 03:38 AM |