![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() beemwe - ist ![]() Group: Members Posts: 251 Joined: 4-February 07 From: Drobeta Turnu Severin Member No.: 606 Car: 320i E36 coupe Engine: m50b20 S2 ![]() |
am ceva probleme...cand calc ambreiajul mi se aude o bataie...ca si aia de tacheti...dar se aude foarte urat...de sub cutie...adica chiar in dreptul unde vine discul de ambreiaj...unii zic ca ar fi volanta dusa...inainte se auzea un clinchet cand lasam masina pe liber cu ambreiajul ridicat...zgomot pe care multi dintre noi il au la dieseluri...dar zgomotul asta se aude acum peste...se aude si in mers...si la semafor...intrebarea mea ar fi...ce volanta s-ar potrivi...daca as lua de pe un benzinar...stiu ca sunt care se potrivesc...oricum kitul de ambreiaj nu se potriveste decat de diesel...dar poate gasesc o volanta buna de la un benzinar....
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
De montat se poate monta orice combinatie de volanta/ambreiaj M20/M21. Poate chiar si de M30.
N-am incercat sa vad cum e la drum, dar am montat ambreiaj de M20 pe volanta M21 si am pornit motorul. Cu volanta subtire eu cred ca ar fi cam asa: ambreiaj mai usor, deci o sa ai trepidatii la relanti, sau, mai rau, o sa trebuiasca sa ridici turatia de relanti pentru ca volanta mica nu poate sa-l tina. Mai e o chestie: volanta de benzinar e mai subtire, deci o sa-ti tina ambreiajul departe de furca si rulment de presiune, asa ca e posibil sa ai probleme la debraiere, ca nu stiu cata cursa are cilindrul de ambreiaj. Cam astea ar fi riscurile. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th July 2025 - 05:14 PM |