![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
dau la cheie, porneste.. merge 5-10 secunde dar f. prost (in 3), scoate fum si apoi moare
daca incerc sa o accelerez moare instant. bujiile sunt ok (negre dar perfect uscate).. oricum nu s-ar comporta asa de la bujii.. ori n-ar porni, ori ar porni si ar merge prost.. nu cred ca s-ar opri. am testat cu alt debitmetru (bun) si tot la fel face. oricum pare problema de alimentare, dar nu prea stiu ce sa verific. am scos furtunu de la retur si baga benzina, dar problema e ca nu stiu cat de repede trebuie sa curga.. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
deci ai scanteie .nu mai ne minti .daca a pornit inseamna ca are scanteie ,deci poate a ramas pompa de benzina blocata sau sa stricat pur si simplu
bazaia cand pui comntactul??poate ai scanteie da nu ai alimentare ia verifica pompa..da joint daca nu vii maine cu masina nu mai am cand sa o fac asta off topic simptomele astea le am avut si eu si ghici ce era pompa de benzina .care baga cat de cat nu cum trebuia.asa ca verifica pompa repet pompa benzina sau supapa retur -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 26th July 2025 - 04:10 AM |