![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Mensch Maschine ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,339 Joined: 14-June 07 From: Bucuresti Member No.: 976 Car: E34 Engine: M60B30 ![]() |
Mdah, i-am pus toate vacumurile, si tot nu merge cum ar trebui. Ma depaseste... Am condus un E12-520 cu carbu impecabil si m-am dus cu el intr-a doua la 110, eh...asta al dracului nu vrea mai mult de 80-90, deja imi vine sa ma dau cu capul de pereti.
Nu deschide a doua treapta, nu imi dau seama...accelereaza f greu. Se pricepe careva sa ma ajute si pe mine? contra cost...cinste, cum vreti voi, ma apasa rau de tot pe inima carburiciu` asta pacatos. Mai am inca un carburator complet, poate reusim sa facem din doua, unul bun. Intrebare: se gaseste pe undeva de cumparat kit de reparatie? Toata stima |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 13 Joined: 30-June 07 From: Bucuresti Member No.: 1,006 Car: e30 Engine: m10 ![]() |
Dupa lupte grele am reusit sa fac sa mearga jucaria de 4A1. Mai raman de revizuit si reglat toate mecanismele care ajuta masina sa mearga de cand porneste rece si pana cand se incalzeste si un reglaj de ralanti(mie ca trage si putin aer fals pe undeva).
Oricum e un carburator cu niste complicatii incredibile, si in acelasi timp foarte bine gandit, tipic nemtesc. Acuma mai ramane de facut consumul, tare mi-s curios la ce cifra o sa se ajunga. This post has been edited by mihu: Aug 11 2007, 12:54 AM |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th June 2025 - 07:10 AM |