![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 3 Joined: 7-August 07 Member No.: 1,064 Car: E36 320 I,CABRIO Engine: 2000,24V,VANOS ![]() |
pe nici un fel de gura de aerisire
la sofer merge perfect am a/c cu multe rotite |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|||
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
dupa cum ti-am mai spus, se poate sa nu mai lucreze robinetul de apa calda pentru partea dreapta a caloriferului.
La E36 modelul cum ai tu, robinetul are 2 cai si lucreaza separat pentru fiecare din cele 2 camere a caloriferului. Din pacate nu stiu cum poti sa testezi daca functioneaza robinetele. Este posibil totusi ca robinetele sa functioneze, si problema sa o ai din cauza senzorului de temperatura care masoara partea dreapta a "Heater core". Astfel, computerul sa creada ca partea dreapta a "heater core" are 90 de grade, si atunci sa comande robinetul pt dreapta sa se inchida. Efectul este ca aerul care iese in masina prin dreapta este rece (normal ![]() Ca sa testezi cei 2 senzori ca indica asa cum trebuie ar trebui sa faci urmatoarele: 1. Demonteaza consola centrala. 2. Demontezi OBC-ul 3. Extragi cei 2 senzori din "heater core box" in directia aratata de sageti 4. Deconectezi mufele electrice 5. Masori cu un ohmmetru rezistenta fiecarui senzor si compari rezultatele cu urmatoarele: Grade | Rezistenta ---------------------- -20 C | 84.39 - 109.61 k ohm -10 C | 48.58 - 62.09 k ohm 0 C | 28.89 - 36.40 k ohm +20 C | 11.13 - 13.83 k ohm +60 C | 2.19 - 2.78 k ohm 100 C | 0.58 - 0.77 k ohm -------------------- |
||
|
|||
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 27th June 2025 - 01:59 PM |