IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> Motorul trepideaza la relantiu (M10B20), De unde o fi?
bartro
post Aug 6 2007, 05:44 PM
Post #1


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Salut,

De ceva timp am o problema pe care nu pot sa explic: la relantiu motorul trepideaza. Merge cam pe 3,5 cilindrii.
Am facut diverse incercari de bujii si fise dar chiar daca problema dispare, dupa scurt timp revine.
Chiar azi am inlocuit bujii de la Bosch (made in Germany) la NGK (made in Japan). A mers 5 minute foarte frumos (cat se poate la un motor de 39 de ani) relantiu, dupa care, dupa 300 de metri mers pe strada, a revenit la comportamentul vechi.

Cilindriile la care apare problema sunt 2 si 3. Cand merge bine, scot bujie curat, chiar daca am mers ceva cu ele. Cand apare problema, electrozi sunt negru, dar nu ud. Ciudat este ca la cilindru 3 apare cel mai des, iar la 2 cand in cand.

De unde o fi problema? Avans? totusi fise? timing de supape?


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
George77
post Aug 7 2007, 12:28 AM
Post #2


36% BMW corupt
**

Group: Insiders
Posts: 450
Joined: 20-November 05
From: Ottawa
Member No.: 101
Car: e30 318is
Engine: m42 +12psi of boost



incearca sa vezi daca nu iti trage aer pe la furtunul care duce la servofrana,daca ai asa ceva,daca nu este ciudat ,se mai poate intampla atunci sa ti se inunde carburatorul si sa mearga neregulat ,sa fie de la cuiul poanto.Stai linistit ca nu este nimic intern,pistoane,segmenti ,supape,.Cu toate ca atunci cand trage aer fals nu se inegresc bujiile si atunci cand ti se inunda acrburatorul se inegresc toate bujiile,poate ,mai mult ca sigur traseul catre 2si 3 este mai scurt si poate de aia.


--------------------
UPGRADES SO FAR:12psi of boost,Fidanza 13lbs flywheel, M3 BULLY stage 3 clutch(240mm), getrag260 transmission,Coils over plugs (COP),Stock engine
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic


Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 7th August 2025 - 06:33 AM