IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> Motorul trepideaza la relantiu (M10B20), De unde o fi?
bartro
post Aug 6 2007, 05:44 PM
Post #1


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Salut,

De ceva timp am o problema pe care nu pot sa explic: la relantiu motorul trepideaza. Merge cam pe 3,5 cilindrii.
Am facut diverse incercari de bujii si fise dar chiar daca problema dispare, dupa scurt timp revine.
Chiar azi am inlocuit bujii de la Bosch (made in Germany) la NGK (made in Japan). A mers 5 minute foarte frumos (cat se poate la un motor de 39 de ani) relantiu, dupa care, dupa 300 de metri mers pe strada, a revenit la comportamentul vechi.

Cilindriile la care apare problema sunt 2 si 3. Cand merge bine, scot bujie curat, chiar daca am mers ceva cu ele. Cand apare problema, electrozi sunt negru, dar nu ud. Ciudat este ca la cilindru 3 apare cel mai des, iar la 2 cand in cand.

De unde o fi problema? Avans? totusi fise? timing de supape?


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
georgem
post Aug 6 2007, 10:29 PM
Post #2


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,172
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP



Eu la Audi 80 am patit asa ceva si era de la un injector, tragea aer fals pe langa el. La relanti mergea in 3 cilindri (din 4), daca scoteam fisa de la bujia cilindrului 1 nu se modifica mersul motorului la relanti, dar daca scoteam oricare alta aproape ca se oprea. Si motorul avea un tremurat la relanti. Dupa ce am schimbat tecile inectoarelor si o-ring-urile si-a revenit.
In mers era ok, probabil tragea prea putin aer ca sa afecteze, dar la relanti era suficient cat sa nu se mai aprinda amestecul. Tatal meu imi spunea ca simte miros de benzina in gazele de esapament (eu nu simteam), si la ITP a trecut la noxe peste scala aparatul smile.gif Dar dupa ce am rezolvat am trecut fara emotii testul de noxe la ITP, cu toate ca motorul trebuie segmentat (mananca 1 litru de ulei la 1000 km).


--------------------
2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP)
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic


Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 7th August 2025 - 04:21 AM