![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
In primul rand vreau sa va salut pe toti
![]() ![]() Masina este cunoscuta de unii dinainte sa ajunga pe mainile mele, asa ca poate nu va fi ceva nou. Atins la sentiment de alte topicuri din rubrica asta (adica vazand ca mai sunt si altii care nu mai gandesc rational cand e vorba de masina), am zis, wtf ![]() In speranta ca nu va voi plictisi extraordinar cu atata gargara, ma apuc de topic - pana la 5 nu prea am ce face azi ![]() Sunt indragostit de modelul Ästa de 7'ar la nebunie. Pentru sufletul meu ar fi ideal un e32 740 ![]() ![]() L-am luat cu extraordinare sacrificii cand nu se putea mai rau (ca pret al masinii ma refer), adica anul trecut prin iulie (uau, acum imi dau seama ca a facut 1an la mine ![]() ![]() Cautand pe net printre multe 7'are am restrans cercul la 2: Ästa si un altul (pentru cine o stie, era unul bej, cu mml la nr daca nu ma insel). Ce sa mai, mi se pusese rau de tot pata pe asta - cel mai probabil cred ca din cauza interiorului si a culorii din exterior si a retusurilor facute inainte de vizionarea masinii in urma carora arata destul de decent. Mai gasisem unul cu face-lift si airbaguri (ca extra fata de asta), dar era din CT, eu nu stateam bine la capitolul timp&bani (era mai scump cu 'vro 800) iar altele numai cu interior negru, care ma lasa cam neutru, la fel ca si culoarea..... Oricum, ca sa revin de unde plecasem, studiez eu intens problema (de unde bani, ce/cat costa/va costa, eventuale reparatii, pun in balanta ce stiu, etc.). Intre timp verific sa nu fie probleme cu ea, aflu ca a fost a celui care avea si restaurantul Byblos (am zis ca macar in perioada aia sa fi fost ingrijita), iar in afara de acest (al doilea) proprietar care a luat-o de la cel care a adus-o in '96 (sau '94) a mai trecut cumulat 4-6 ani aprox. prin 'vro 3 proprietari (in ordine inversa cel de la care am luat-o, un ~arab si inca unul sau 2). Am zis asta este, cu optimismul inainte ![]() Cum am luat masina am inceput cu "dreptul" - in prima seara am iesit la plimbare cu ea, si am dat cu 60 la ora intr-un mare sant care traversa toata intarsectia de la Pescarus (excat la prima trecere de pietoni). Atunci am constatat ca beemerele sunt destul de rezistente ![]() Pun si o poza (dintr-o serie care am facut-o cand voiam sa o dau). Aveam o oportunitate pentru un e38, in paralel cu dorinta mea de a insera in mijlocul plafonului cea mai puternica drujba Husqvarna pe care o puteam gasi, dar e38 a plecat, iar dragostea a revenit ![]() Ca dovada de dragoste se pot observa in poze rotile de 8'ar ![]() ![]() In speranta ca nu va plictisesc, povestea va continua ![]() This post has been edited by CRM112: Jul 31 2007, 09:55 AM |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
Si ca sa revin de unde ramasesem, am terminat cu partea mecanica (cred....), si trec la estetica exterioara
![]() Masina cand am luat-o era intr-un fel de paragina la acest capitol, in fiecare zi apareau noi zgarieturi in locuri ce fusesera mascate. Am zis ca m'oi ocupa si de asta, dar prioritatile erau racirea motorului/motor/frane/tren de rulare/electrice si mai apoi alte picanterii cum ar fi roti sau aspect exterior. Imi pare rau ca nu am facut mai multe poze - avea pe capota vopseaua sarita (si corectata foarte naşpa) cam pe 3-5 cm diametru, aveam cam 1/2 de tona de kit prin diverse locuri, pe o usa din spate chiar crapase, pe acoperis avea zgarieturi & adancituri (cam ca de grindina), practic oriunde te uitai gaseai cate ceva. Lucrul asta imi scadea moralul in mod constant. ....ca o pauza, mi-a revenit increderea in masina cand, dupa ce i-am montat rotile "de vara" am fugarit un x5 cu 200 km/h, dar m-am lasat pagubas ca deja iesisem serios din Bucuresti (aproape ajunsesem la Urziceni) - care eu voiam sa ajung numai pana dupa iesirea din Afumati (cu treaba care o aveam la momentul respectiv) ![]() Back to firul epic. Intr-un final, nu demult, am decis (in urma unei conjuncturi favorabile ![]() ![]() Am dus-o la locul cu pricina (unde era vopsitoria), am aruncat o privire in ograda respectiva, am vazut ca aveau "cuptor", mai era un CL tot la un "lifting" si un MG decapotabil (ăla mic si naşpa ![]() ![]() Acum, dupa toata povestea cu vopsitul, pot sa spun cu mana pe inima ca numai vopsitul a iesit bine.....si anume nu prea am de ce sa ma plang, in schimb, un proiector au uitat sa-l mai fixeze (nu ca ar fi proiectoarele originale), la fel si termometrul - nu l-au mai conectat (ma intreb daca il mai am), problema electrica pe care o credeam rezolvata onorabil (anume - inlocuit piesa defecta) s-a remediat print-un hot-wire start method si anume ma simt ca un hot al propriei masini, mânerele nu-mi dau seama cum in urma operatiei au incput sa se blocheze cand sunt ridicate 100% pentru a deschide usa, la fel am descoperit ca am un maner crapat (despre care nu sunt foarte convins ca asa era si cand am lasat masina acolo), capota a fost montata prost astfel incat cand o inchid imi loveste intr-un stergator (nu am reusit nici pana azi sa pun o cheie pe suruburile 7 ![]() Cireasa de pe tort - mai trebuie sa le fac o vizita cand imi vin clemele pentru 2 bandouri, ocazie cu care vor termina de vopsit plasticele negre de pe usi - cele din dreptul geamurilor, manerele in culoarea neagra (sa se vada bine) si nu-mai-stiu ce. Totusi, ma bucur, ca am reusit intre timp sa pun mana tocmai azi pe 2 manere spate + maner fata dreapta (care nu mai are butuc, si cand masina ramanea fara baterie......inchipuiti-va cum o deschideam) + "partea electrica a contactului" - care ar trebui sa ma scuteasca de metoda-hoţ de pornire. Si inca un lucru legat de toata povestea asta - m-au enervat ca atunci cand i-am rugat sa-mi vopseasca si tot cromul - negru, sau in culoarea masinii (manerele, bandourile si 100% din bare) mi-au spus ca "nu se poate"....in sinea mea imi venea sa dau cu respectivul de pamant - chiar si dupa ce i-am explicat ce ar fi de facut dupa ce am citit "pă net" un tutorial despre transformarea unui e34 in shadowline - raspunsul a fost acelasi.... nu se poate, nu putem, nu tine vopseaua. ![]() ![]() ![]() ![]() Din pacate am f putine poze aici cu masina in noua culoare, si niciuna cu ea pe strada. Si mi-am adus aminte - dupa ce am aflat ca masina nu are scut, i-am pus amortizoare noi si candva curand o sa ii schimb si baia (asta mi'a sudat-o turcul) |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th June 2025 - 06:31 PM |