![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
In primul rand vreau sa va salut pe toti
![]() ![]() Masina este cunoscuta de unii dinainte sa ajunga pe mainile mele, asa ca poate nu va fi ceva nou. Atins la sentiment de alte topicuri din rubrica asta (adica vazand ca mai sunt si altii care nu mai gandesc rational cand e vorba de masina), am zis, wtf ![]() In speranta ca nu va voi plictisi extraordinar cu atata gargara, ma apuc de topic - pana la 5 nu prea am ce face azi ![]() Sunt indragostit de modelul Ästa de 7'ar la nebunie. Pentru sufletul meu ar fi ideal un e32 740 ![]() ![]() L-am luat cu extraordinare sacrificii cand nu se putea mai rau (ca pret al masinii ma refer), adica anul trecut prin iulie (uau, acum imi dau seama ca a facut 1an la mine ![]() ![]() Cautand pe net printre multe 7'are am restrans cercul la 2: Ästa si un altul (pentru cine o stie, era unul bej, cu mml la nr daca nu ma insel). Ce sa mai, mi se pusese rau de tot pata pe asta - cel mai probabil cred ca din cauza interiorului si a culorii din exterior si a retusurilor facute inainte de vizionarea masinii in urma carora arata destul de decent. Mai gasisem unul cu face-lift si airbaguri (ca extra fata de asta), dar era din CT, eu nu stateam bine la capitolul timp&bani (era mai scump cu 'vro 800) iar altele numai cu interior negru, care ma lasa cam neutru, la fel ca si culoarea..... Oricum, ca sa revin de unde plecasem, studiez eu intens problema (de unde bani, ce/cat costa/va costa, eventuale reparatii, pun in balanta ce stiu, etc.). Intre timp verific sa nu fie probleme cu ea, aflu ca a fost a celui care avea si restaurantul Byblos (am zis ca macar in perioada aia sa fi fost ingrijita), iar in afara de acest (al doilea) proprietar care a luat-o de la cel care a adus-o in '96 (sau '94) a mai trecut cumulat 4-6 ani aprox. prin 'vro 3 proprietari (in ordine inversa cel de la care am luat-o, un ~arab si inca unul sau 2). Am zis asta este, cu optimismul inainte ![]() Cum am luat masina am inceput cu "dreptul" - in prima seara am iesit la plimbare cu ea, si am dat cu 60 la ora intr-un mare sant care traversa toata intarsectia de la Pescarus (excat la prima trecere de pietoni). Atunci am constatat ca beemerele sunt destul de rezistente ![]() Pun si o poza (dintr-o serie care am facut-o cand voiam sa o dau). Aveam o oportunitate pentru un e38, in paralel cu dorinta mea de a insera in mijlocul plafonului cea mai puternica drujba Husqvarna pe care o puteam gasi, dar e38 a plecat, iar dragostea a revenit ![]() Ca dovada de dragoste se pot observa in poze rotile de 8'ar ![]() ![]() In speranta ca nu va plictisesc, povestea va continua ![]() This post has been edited by CRM112: Jul 31 2007, 09:55 AM |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
Mecanic vorbind (desi nu ma prea pricep la capitolul asta), masina a avut din nastere o cutie automata, fostul proprietar a avut o problema la cutie (nu mai putea da burnout-uri ca patina
![]() ![]() ![]() ![]() In ton cu povestioara de mai sus, abia de curand am reusit sa pun mana pe un diferential autoblocant. De ce am dorit sa fac asta? Pai, pentru ca: 1. Mi se pare ca la un motor de 3500, cu o cutie manuala, sa instalez si difetentialul conceput pentru aceasta "combinatie", nu cea prezenta sau mai stiu eu care alte 2. E autoblocant ![]() 3. Mici detalii de functionare, cum ar fi "la relanti imi dadea in nas daca o lasam sa mearga singura", etc. - care se pare ca s-au rezolvat, ramanand sa inspectez NOILE mici detalii de functionare cum ar fi un trancanit la plecarea de pe loc pe care Florin cu "mini impreza" (cred c-am nimerit, nu?! ![]() ![]() ![]() Ca sa continui pe partea mecanica, si mai pe scurt, ca vad ca iar ma intind la vorba, de cand am luat-o, in linii generale si cam cronologice, asta am facut: 0.1 - montat filtu aer original cu cutie cu tot (avea filtu "coniferic"), schimb ulei + filtru 1. schimbat radiator + termostat (cel din urma l-a schimbat "mecanicul" de la acea data din proprie initiativa, un anume turc ce avea un e32 750 ca masina personala, precum si o cârcă de e34). La ceva timp mi-am dat seama ca mare lucru nu voi reusi cu acesta. Termostatul era nu stiu exact de pe ce, deschidea un pic mai tarziu (cam cu 2 grade mai tarziu), dar "deschide mai mult" .............................. 2. Schimbat ceva basculăraie, bucşăraie, pivotăraie (detalii costisitoare care fac diferenţa). 3. Schimbat pompa de benzina 4. Alte chesti care imi mai scapa 5. Montat bujii "platina" + termostat de 735, e32 (compatibil ALPINA ![]() ![]() 6. Montat vâscocuplaj ![]() 7. Dat "avans" la o cioara pentru un parbriz, ramas cu numarul lui de tel....(poate uni il stiu - e de prin Berceni, si la vremea respectiva avea prin ograda un 3, e36, crem cu capota neagra - spun asta ca am vazut ca l-a afisat pe la unul din evenimentele din ultima vreme - adica anul asta ![]() 8. Vazut de treaba si reparat in continuare ceva pe la instalatia de aer ca nu mai "băga" ea nimic, numai eu in ea 9. Montat diferentialul ...mai revin |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 9th August 2025 - 07:34 AM |