IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> Probleme carburici..., Solex 4A1
Sportivu
post Jul 19 2007, 03:22 AM
Post #1


Mensch Maschine
*****

Group: Members
Posts: 1,339
Joined: 14-June 07
From: Bucuresti
Member No.: 976
Car: E34
Engine: M60B30



Mdah, i-am pus toate vacumurile, si tot nu merge cum ar trebui. Ma depaseste... Am condus un E12-520 cu carbu impecabil si m-am dus cu el intr-a doua la 110, eh...asta al dracului nu vrea mai mult de 80-90, deja imi vine sa ma dau cu capul de pereti.

Nu deschide a doua treapta, nu imi dau seama...accelereaza f greu.

Se pricepe careva sa ma ajute si pe mine? contra cost...cinste, cum vreti voi, ma apasa rau de tot pe inima carburiciu` asta pacatos.

Mai am inca un carburator complet, poate reusim sa facem din doua, unul bun.

Intrebare: se gaseste pe undeva de cumparat kit de reparatie?

Toata stima
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
mihu
post Jul 20 2007, 09:56 PM
Post #2


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 13
Joined: 30-June 07
From: Bucuresti
Member No.: 1,006
Car: e30
Engine: m10



M-am gandit sa o ung si io cumva da mie sa nu stric membrana. Capsula are si membrana si arc inauntru arcul impingand invers fata de cum trage vacuumu.
Arculetu de mai sus din poza nu facem nimic cum era setat acolo da daca il modifici trage in acceasi directie ca si capsula si deci nu am mai umblat la el.
Mai am un carburator da spre "fericirea mea" dar capsula de pe el e stricata/sparta.

Attached Image


Dupa cate am inteles eu surbul care regleaza arcul ala din poza mai sus e reglat din fabrica si nu e bine sa umbli la el.

This post has been edited by mihu: Jul 20 2007, 09:57 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Jul 20 2007, 10:58 PM
Post #3


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Daca e amortizor e logic sa revine oarecum lent. Cat de lent, nu stiu. Iata traducerea mea din pagina atasat de tine:

"
Amortizor de clapete de aer

Unitate de amortizor controlata cu depresiune care este legat la clapete de aer interzice la o schimbare de sarcina la turatie mare un amestec prea sarac din cauza o deschidere rapide de clapete de aer.
Sub clapetele de acceleratie este o depresiune mare care actioneaza pe mebrana de amortizor, si legatura cu tija tine clapete de aer inchise.

Cand se deschide clapete de acceleratie (cele de jos), o jigler in circuit de depresiune interzice o scadere rapide de depresiune in amortizor, Clapete de aer sa deschid incet. Un amestec sarac din cauza o crestere rapide de debitul de aer este asa evitat.
"

Sunt nici neamt nici roman, dar cred ca se intelege. Amortizor asta are ca functie o deschidere lente de clapete de aer ca sa nu sa face amestec prea sarac. Inertia / efect de amortizor este creat prin cutie de vacuum, arc, membrana si jigler ala de aer care e in partea de jos in carburator.
Daca scoti amortizor de pe carburator ar trebuie sa revine rapid ca nu mai ai jigler de aer in circuit.

Se intelege ca circuitul respectiv are valoare numai cand mergi cu ceva turatie dar acceleratie putin apasat, so apoi dai brusc acceleratie. Anunci o sa schimbe depresiune sub clapeta de acceleratie si amortizor da lent drum la clapeta de aer.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic
- Sportivu   Probleme carburici...   Jul 19 2007, 03:22 AM
- - Sportivu   bai nene, chiar nimeni nu se pricepe la carburatoa...   Jul 20 2007, 02:09 PM
|- - bartro   QUOTE (Sportivu @ Jul 20 2007, 03:09 PM) ...   Jul 20 2007, 02:38 PM
- - bartro   QUOTE (Sportivu @ Jul 19 2007, 04:22 AM) ...   Jul 20 2007, 02:30 PM
- - mihu   Stie cineva cum trebuie sa lucreze capsula asta? ...   Jul 20 2007, 06:21 PM
- - xox   Nu-mi dau seama din poze e 2BE sau 2B4?   Jul 20 2007, 06:57 PM
- - xox   N-am mai putut edita. Mihu, sper ca stii germana, ...   Jul 20 2007, 07:28 PM
|- - bartro   QUOTE (xox @ Jul 20 2007, 08:28 PM) N-am ...   Jul 20 2007, 08:50 PM
- - xox   A, stai c-am priceput, stie si el ca-i amortizor t...   Jul 20 2007, 09:07 PM
- - Sportivu   ideea e ca se ineaca... benzina are pe tr2, dar......   Jul 20 2007, 09:36 PM
- - mihu   DA este vorba de piesa 8 din figura cu solexu 4A1....   Jul 20 2007, 09:36 PM
- - xox   In cazul asta posibil problema sa fie la un arc sa...   Jul 20 2007, 09:38 PM
- - mihu   M-am gandit sa o ung si io cumva da mie sa nu stri...   Jul 20 2007, 09:56 PM
|- - bartro   Daca e amortizor e logic sa revine oarecum lent. C...   Jul 20 2007, 10:58 PM
- - mihu   Merci pt traducere, si pt ajutor.   Jul 20 2007, 11:49 PM
- - mihu   Pana la urma nu am reusit nimic cu carbul. E ceva ...   Jul 24 2007, 03:13 AM
- - mihu   Dupa lupte grele am reusit sa fac sa mearga jucari...   Aug 11 2007, 12:53 AM
|- - bartro   Ma bucur. Ce a fost pana la urma?   Aug 11 2007, 01:05 PM
- - mihu   Pai mai multe chestii care se legau intre ele, ori...   Aug 11 2007, 02:54 PM


Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 16th June 2025 - 10:35 AM