![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Mensch Maschine ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,339 Joined: 14-June 07 From: Bucuresti Member No.: 976 Car: E34 Engine: M60B30 ![]() |
Mdah, i-am pus toate vacumurile, si tot nu merge cum ar trebui. Ma depaseste... Am condus un E12-520 cu carbu impecabil si m-am dus cu el intr-a doua la 110, eh...asta al dracului nu vrea mai mult de 80-90, deja imi vine sa ma dau cu capul de pereti.
Nu deschide a doua treapta, nu imi dau seama...accelereaza f greu. Se pricepe careva sa ma ajute si pe mine? contra cost...cinste, cum vreti voi, ma apasa rau de tot pe inima carburiciu` asta pacatos. Mai am inca un carburator complet, poate reusim sa facem din doua, unul bun. Intrebare: se gaseste pe undeva de cumparat kit de reparatie? Toata stima |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
||
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 13 Joined: 30-June 07 From: Bucuresti Member No.: 1,006 Car: e30 Engine: m10 ![]() |
M-am gandit sa o ung si io cumva da mie sa nu stric membrana. Capsula are si membrana si arc inauntru arcul impingand invers fata de cum trage vacuumu.
Arculetu de mai sus din poza nu facem nimic cum era setat acolo da daca il modifici trage in acceasi directie ca si capsula si deci nu am mai umblat la el. Mai am un carburator da spre "fericirea mea" dar capsula de pe el e stricata/sparta. Dupa cate am inteles eu surbul care regleaza arcul ala din poza mai sus e reglat din fabrica si nu e bine sa umbli la el. This post has been edited by mihu: Jul 20 2007, 09:57 PM |
|
|
||
![]()
Post
#3
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Daca e amortizor e logic sa revine oarecum lent. Cat de lent, nu stiu. Iata traducerea mea din pagina atasat de tine:
" Amortizor de clapete de aer Unitate de amortizor controlata cu depresiune care este legat la clapete de aer interzice la o schimbare de sarcina la turatie mare un amestec prea sarac din cauza o deschidere rapide de clapete de aer. Sub clapetele de acceleratie este o depresiune mare care actioneaza pe mebrana de amortizor, si legatura cu tija tine clapete de aer inchise. Cand se deschide clapete de acceleratie (cele de jos), o jigler in circuit de depresiune interzice o scadere rapide de depresiune in amortizor, Clapete de aer sa deschid incet. Un amestec sarac din cauza o crestere rapide de debitul de aer este asa evitat. " Sunt nici neamt nici roman, dar cred ca se intelege. Amortizor asta are ca functie o deschidere lente de clapete de aer ca sa nu sa face amestec prea sarac. Inertia / efect de amortizor este creat prin cutie de vacuum, arc, membrana si jigler ala de aer care e in partea de jos in carburator. Daca scoti amortizor de pe carburator ar trebuie sa revine rapid ca nu mai ai jigler de aer in circuit. Se intelege ca circuitul respectiv are valoare numai cand mergi cu ceva turatie dar acceleratie putin apasat, so apoi dai brusc acceleratie. Anunci o sa schimbe depresiune sub clapeta de acceleratie si amortizor da lent drum la clapeta de aer. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 16th June 2025 - 10:35 AM |