![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Mensch Maschine ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,339 Joined: 14-June 07 From: Bucuresti Member No.: 976 Car: E34 Engine: M60B30 ![]() |
Mdah, i-am pus toate vacumurile, si tot nu merge cum ar trebui. Ma depaseste... Am condus un E12-520 cu carbu impecabil si m-am dus cu el intr-a doua la 110, eh...asta al dracului nu vrea mai mult de 80-90, deja imi vine sa ma dau cu capul de pereti.
Nu deschide a doua treapta, nu imi dau seama...accelereaza f greu. Se pricepe careva sa ma ajute si pe mine? contra cost...cinste, cum vreti voi, ma apasa rau de tot pe inima carburiciu` asta pacatos. Mai am inca un carburator complet, poate reusim sa facem din doua, unul bun. Intrebare: se gaseste pe undeva de cumparat kit de reparatie? Toata stima |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
||
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 13 Joined: 30-June 07 From: Bucuresti Member No.: 1,006 Car: e30 Engine: m10 ![]() |
M-am gandit sa o ung si io cumva da mie sa nu stric membrana. Capsula are si membrana si arc inauntru arcul impingand invers fata de cum trage vacuumu.
Arculetu de mai sus din poza nu facem nimic cum era setat acolo da daca il modifici trage in acceasi directie ca si capsula si deci nu am mai umblat la el. Mai am un carburator da spre "fericirea mea" dar capsula de pe el e stricata/sparta. Dupa cate am inteles eu surbul care regleaza arcul ala din poza mai sus e reglat din fabrica si nu e bine sa umbli la el. This post has been edited by mihu: Jul 20 2007, 09:57 PM |
|
|
||
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 15th August 2025 - 09:17 PM |