![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Mensch Maschine ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,339 Joined: 14-June 07 From: Bucuresti Member No.: 976 Car: E34 Engine: M60B30 ![]() |
Mdah, i-am pus toate vacumurile, si tot nu merge cum ar trebui. Ma depaseste... Am condus un E12-520 cu carbu impecabil si m-am dus cu el intr-a doua la 110, eh...asta al dracului nu vrea mai mult de 80-90, deja imi vine sa ma dau cu capul de pereti.
Nu deschide a doua treapta, nu imi dau seama...accelereaza f greu. Se pricepe careva sa ma ajute si pe mine? contra cost...cinste, cum vreti voi, ma apasa rau de tot pe inima carburiciu` asta pacatos. Mai am inca un carburator complet, poate reusim sa facem din doua, unul bun. Intrebare: se gaseste pe undeva de cumparat kit de reparatie? Toata stima |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
In cazul asta posibil problema sa fie la un arc sau o parghie. Am patit la al meu la fel si era sarita o parghie cu arc
![]() Mihu acu' am vazut ce-ai scris caspula aia ce are inauntru? Arc sau membrana? Incearca sa-l ungi daca-i arc, daca-i membrana cauta alta capsula. Chiar n-ai de unde lua una sa faci proba? edit2: arcu ala pare sa inchida ceva This post has been edited by xox: Jul 20 2007, 09:40 PM -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 16th June 2025 - 10:44 AM |